    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Date: Wed, 5 Apr 2023 18:56:49 +0200

    > Spróbuj zrozumieć, że w ostatecznym rachunku to ma małe znaczenie.

    Być może nie ma, być może ma. Choćby dlatego że sam pisałeś w sąsiednim
    wątku, że po kilku miesiącach nikt nie pamięta dokładnie a papier jest
    papier i jak na razie to tylko kolo twierdzi, że policjant źle
    zidentyfikował żula jako jego - i to w momencje gdy już prokuratura
    przeprosiła za pomyłkę. Więc wcale mi czytając ciebie nie jest trudno
    wyobrazić sobie policjanta, cho choćby skały stały jechał tym co jest w
    numerku, bo przecież policjant nichuja się nie przyzna że on lub policja
    się pomylili. Prawdę mówiąc obstawiam, że tak właśnie będzie - przypomnę
    - ty nie potrafisz się od lat przyznać, że AED używa się jak pikawa
    jeszcze pracuje, a jak już stanie to nic nie da. I prędzej kupę kamieni
    z pola zjesz niż przyznasz się że się mylisz:P A typowy kulson jest typowy.

    A niezależnie od tego ustawa mówi, że wpisuje się to na co są
    uzasadnione przesłanki a nie cokolwiek - co zasadniczo kończy temat.

    > Spokojnie mogę Ci opisać takie modus operandi, na które da się ułożyć
    > zarzut kilku różnych przestępstw.

    A ja wcale nie muszę sobie wybrażać, gdzie zarzuty stawia się z dupy bo
    nijak nie ma do tego przesłanek a ty to popierasz, jak również systuację
    odwrotną - gdzie są dość odczywistne przesłanki a zarzutów się nie
    stawia. Modus operandi jest takie że jak trzeba wziąć się za
    rzeczywistego przestępca (albo nawet "wykroczyciela") stojącego
    niewysoko w drabince poważności czynu, ale za to upiardliwego dla
    obywatela, to na chuju staniecie, żeby nic nie zrobić - to samo dotyczy
    tego jak sprawa dotyczy waszych kumpli. Natomiast jak macie dokuczyć
    zwykłemu obywatelowi to nagle okazuje się że się da wszcząć postępowanie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!