  • 191. Data: 2019-05-08 21:24:44
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 21:22, Jcek Maciejew pisze:

    > Może ty wskaż zakazujący?

    zabawny ten Jcek, nie słyszał że w Bolanda co nie zakazane to dozwolone:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 192. Data: 2019-05-09 02:21:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-08, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Marcin, ja nie twierdzę, ze olanie jest dobre. Twierdzę, że facet nie ma
    > takiego obowiązku i nie można go za to napiętnować. Kursy KPP ma cała
    > masa osób. Ale to nie zobowiązuje Cię do udzielania pomocy bardziej, niż
    > każdego innego przechodnia.

    Ale kto mówi, że bardziej? Każda osoba, ma obowiązki wynikające z 162kk.
    To nie ma znaczenia czy ratownik, czy nawet lekarz. Mozemy się spierac,
    czy w tamtej sytuacji zaistniały okoliczności, że nie musiał zrobić nic,
    możemy stwierdzic, że skoro znamy tylko relacje z gazet to w ogóle nie
    ma sensu dywagować, ale nie, że taki obowiązek nie istnieje. A facet
    miał AED, więc miał narzędzie ratujące zycie, które można było uzyc i
    były przesłanki do jego uzycia. No to jak dla mnie to trochę podpada.

    --
    Marcin

  • 193. Data: 2019-05-09 02:25:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 20:23, Shrek pisze:

    > Dostałeś - ma obowiązek udzielić pomocy. Skoro ma AED, to w razie
    > potrzeby ma obowiązek go użyć lub udostępnić - mieści się to w zakresie
    > art. 162.
    >
    > Nie życzę ci, żebyś w razie potrzeby trafił na podobnego sobie.

    Pokaż mi pacem, gdzie w 162 masz mowę o dostarczaniu jakiś urządzeń (o
    AED nie wspominajac litościwie. Chcesz sie upierać, to znajdź przepis.

  • 194. Data: 2019-05-09 02:28:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 20:29, Shrek pisze:

    > A od kiedy to funkcjonariusza można pozwać o cokolwiek innego niż
    > przekroczenie uprawnień;) ?

    Od zawsze.

    > Jesteś typowy kulson - czterech kulsonów zabiło człowieka w kiblu na
    > komisariacie - przekroczenie uprawnień. Człowiek próbuje udzielić
    > pierwszej pomocy i "kradnie" AED - rozbój. Twoi przełożeni wiedzą jaką
    > opinię wystawiasz policjantom?

    Czyli brakło argumentów i zaczynamy po kiblach szukać.

    > Ja bym sprawdził. Zastanawiam się co byś ty zrobił jakbyś się
    > przypadkiem nawinął w mundurze - spałował udzielającego pomocy, czy
    > pomógł w uzyskaniu AED - no policjantowi chyba można zaufać że nie
    > ukradnie?

    Poszedł ratować człowieka, a nei zwracał sobie dupy AED. Szkoda czasu.

  • 195. Data: 2019-05-09 02:31:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 20:43, Shrek pisze:

    > Pamiętasz jak pisałeś o zarzutach dla kolesia co odmówił udostępnienia
    > gaśnicy? To ten sam paragraf będzie. Zapewne 162. Cieszę się, że mogłem
    > pomóc.

    Ależ oczywiście, że nie. Bo kierowca był na miejscu, a tu masz człowieka
    gdzieś daleko, który nie ma żadnego obowiązku pomagania.

  • 196. Data: 2019-05-09 02:33:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Może ty wskaż zakazujący? :)

    Po co? To nie ja twierdzę, że ratownik miał obowiązek ten AED
    udostępnić. Ja twierdze, że mógł, ale nie musiał.

  • 197. Data: 2019-05-09 02:36:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 20:20, Shrek pisze:

    > Cholera wie z jakiego.

    Skoro nie wiesz, z jakiego, to po co przywołujesz jakieś wyssane z palca
    argumenty?

    > Znaczy sugerujesz, że skoro ty wymyśliłeś głupotę post factum, to on
    > musiał wcześniej twoje fale mózgowe odbierać? Może rzeczywiście
    > nadajecie na tych samych falach, ale sądzę, że sam wymyślił głupotę w
    > stylu diagnozy na odległość, a potem ty próbowałeś dorobić teorię do
    > jego zachowania, brnąc w coraz bardziej bezsensowne tłumaczenia. Coś jak
    > głupi i głupszy.

    Czyli sam doszedłeś do tego, ze bredzisz. I o to mi chodziło.

    > To jak nie masz pojęcia, to skącz już pisać farmazony na temat pierwszej
    > pomocy, bo naprawdę robisz chujową robotę - jeszcze ci ktoś uwierzy. Nie
    > przystoi funkcjonariuszowi policji na podstawie idiotycznych i
    > fałszywych założeń tłumaczyć obywatelom, że nie ma potyrzeby udzielania
    > pierwszej pomocy, kiedy jej należy (i jest to poparte odpowiednimi
    > zapisami w prawie) udzielić.

    Wskaż ten przepis, a nie wypisuj farmazonów.

  • 198. Data: 2019-05-09 06:04:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pokaż mi pacem, gdzie w 162 masz mowę o dostarczaniu jakiś urządzeń (o
    > AED nie wspominajac litościwie. Chcesz sie upierać, to znajdź przepis.

    Odlatujesz.

    Shrek

  • 199. Data: 2019-05-09 06:07:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Od zawsze.

    Warto zapamiętać, bo kiedyś twierdziłeś, że kulsona nie można oskarżyć o
    pobicie.

    > Czyli brakło argumentów i zaczynamy po kiblach szukać.

    Argumenty zostały wymienione wcześniej. To jest tylko kolejny.

    > Poszedł ratować człowieka, a nei zwracał sobie dupy AED. Szkoda czasu.

    Ostatecznie potwierdziłeś, że nie masz większego pojęcia o udzielaniu
    pierwszej pomocy, albo po prostu jesteś kretynem.

    Shrek

  • 200. Data: 2019-05-09 06:08:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ oczywiście, że nie. Bo kierowca był na miejscu, a tu masz człowieka
    > gdzieś daleko, który nie ma żadnego obowiązku pomagania.

    To pokaż paluszkiem, gdzie jest podana odległość od jakiej możesz mieć
    to w dupie, a do jakiej powinieneś pomóc. Kończę - z idiotami nie ma
    sensu dyskutować.

    Shrek