  • 201. Data: 2019-05-09 06:59:52
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jakbyś go siłą zabrał - bo zakłądam, ze o tym piszesz - to byś
    > popełnił przestępstwo rozboju. Nie wykluczam, ze sąd by uznał, że
    > działałeś w stanie wyższej konieczności (jak rozbicie szyby w
    > samochodzie celem zdobycia apteczki), ale w każdym razie wolał bym
    > nie sprawdzać w praktyce, co sad na coś takiego.

    Zawsze pod górke, zawsze wiatr w oczy.
    Takie dylematy w kraju gdzie 9x procent mieni sie katolikami... ech...

    > A to grupa o nazwie "prawo", czy "moralność"?

    Pozostaje mi tylko pogratulowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 202. Data: 2019-05-09 16:13:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2019 o 06:07, Shrek pisze:

    > Warto zapamiętać, bo kiedyś twierdziłeś, że kulsona nie można oskarżyć o
    > pobicie.

    Przeczytaj całe to moje zdanie, a nie tylko pierwsze kilka słów.
    > Ostatecznie potwierdziłeś, że nie masz większego pojęcia o udzielaniu
    > pierwszej pomocy, albo po prostu jesteś kretynem.

    Co ma wyposażenie karetki wspólnego z udzielaniem pierwszej pomocy przez
    ratownika?

  • 203. Data: 2019-05-09 16:13:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2019 o 06:59, Budzik pisze:

    > Zawsze pod górke, zawsze wiatr w oczy.
    > Takie dylematy w kraju gdzie 9x procent mieni sie katolikami... ech...

    Co do rzeczy tu ma wyznanie?

  • 204. Data: 2019-05-09 16:14:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2019 o 06:08, Shrek pisze:

    > To pokaż paluszkiem, gdzie jest podana odległość od jakiej możesz mieć
    > to w dupie, a do jakiej powinieneś pomóc. Kończę - z idiotami nie ma
    > sensu dyskutować.

    Czyli, jak gość zasłabnie, to pod groźbą kary całe miasto - Twoim
    zdaniem - ma biec?

  • 205. Data: 2019-05-09 17:59:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli, jak gość zasłabnie, to pod groźbą kary całe miasto - Twoim
    > zdaniem - ma biec?

    Ja już z tobą skończyłem dyskusję - jesteś kulson i to w dodatku z tych
    głupszych (znaczy nie z inteligencji bo na militariach potrafisz nawet
    błysnąć). Po prostu jesteś aspołeczną personą, co to będzie dupę szkłem
    podcierać, żeby tylko przekręcić prawo tak żeby komuś na złość zrobić.
    Czy to matce, co jej dziecko umarło, czy to rowerzyście cpo ośmielił się
    przejechać koło kulsoniego patrolu, czy to zatrzymanemu co do kibla nie
    do końca z własnej woli poszedł na komisariacie, czy to jak komuś pikawa
    staje, to będziesz kombinował, że "jest zobowiązany udzielić pomocy"
    znaczy nie jest zobowuiązany. Nie tylko ja ci zwracałem uwagę, że
    działasz na szkodę formacji którą reprezentujesz i która przez dwie
    dekady z mozołem ale i skutecznie pięła się do gury w rankingu zaufania.
    A ty się uparłeś, żeby udowodnić, że dowcipy o milicjantach są
    ponadczasowe. Na razie.

    Shrek

  • 206. Data: 2019-05-09 18:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co do rzeczy tu ma wyznanie?

    Naprawde nie wiesz?
    Spoko, zartuje, wiadomo ze katolicyzm objawia sie w chodzeniu do koscioła
    a nie w pomocy blizniemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 207. Data: 2019-05-10 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Czyli, jak gość zasłabnie, to pod groźbą kary całe miasto - Twoim
    > zdaniem - ma biec?

    W sumie to przykre jak inteligentny gośc próbuje zrobic ze swojego
    interlokutora debila...
    Watek mnie zaciekawił, cytam dokładnie i naprawde, niczego takiego nikt
    nie sugerował wiec nie sprowadzaj sprawy do absurdu.

    Jeżeli juz bardzo musisz, to tak, masz racje.
    Kazdy posiadacz sprzetu ratowniczego, przeszkolony w pierwszej pomocy,
    poproszony o pomoc powinien udac sie na miejsce! Nawet jezeli tysiac osób
    które pobiegna po pomoc, przyprowadzi tysiac ratowników!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 208. Data: 2019-05-10 12:29:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.05.2019 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > poproszony o pomoc powinien udac sie na miejsce! Nawet jezeli tysiac osób
    > które pobiegna po pomoc, przyprowadzi tysiac ratowników!

    bzdura, jak ktoś inny podjął czynności ratownicze, to nie ma obowiązku
    mu w tym przeszkadzać, ba wręcz jest to szkodliwe:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 209. Data: 2019-05-10 15:40:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]

    > poproszony o pomoc powinien udac sie na miejsce! Nawet jezeli tysiac osób
    > które pobiegna po pomoc, przyprowadzi tysiac ratowników!

    Zauważyłeś kluczową rzecz, którą Shrekowi próbuję uświadomić od roku.
    Może Tobie się uda. POWINIEN. Nie ma obowiązku obwarowanego przepisem
    karnym prawa. Jak nie pójdzie, to możemy co najwyżej poubolewać, że nie
    poszedł, albo że nie dał AED innej osobie. Ale nie ma przepisu mu to
    nakazującego.

  • 210. Data: 2019-05-10 23:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przepisem karnym prawa. Jak nie pójdzie, to możemy co najwyżej
    > poubolewać, że nie poszedł, albo że nie dał AED innej osobie. Ale

    Ja sie w tym temacie nie wypowiadam bo nie wiem.
    Ja tylko mowie ze odnosze wrazenie iz strasznie duzo pary włozyłes w to
    zeby usprawiedliwiac, dlaczego nie musiał pojsc a strasznie mały nacisk
    połozyłes na przekonywanie ze POWINIEN pojsc.
    A własciwie powinienes przekonywac wlasnie do tego.
    A to sugeruje ze zamiast rozwiazywac problemy, wolisz szukac wymowek i
    alibi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken