  • 1. Data: 2019-04-24 14:43:33
    Temat: ambasada wzywa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ambasada
    -usa-wzywa-polaków-do-masowego-składania-wniosków-wi
    zowych-cel-zniesienie-wiz/ar-BBWeGUe

    "Ambasada USA wzywa Polaków do masowego składania wniosków wizowych.
    Cel? Zniesienie wiz "

    No coz, przepisy amerykanskie sa w miare proste, jak im/nam sie uda
    zejsc ponizej 3% odmow, to reszta pojdzie z automatu.

    Tylko czemu odczuwam jakis opor przed zainwestowaniem w te sluszna
    sprawe $160 ?
    Polece tam sobie, jak juz zniosa wizy :-P

    mam nadzieje, ze nie chodzi o podreperowanie budzetu ambasady ? :-)

    O ile zniosa, bo Schengen staje okoniem
    https://www.wprost.pl/kraj/10197725/amerykanie-beda-
    potrzebowac-wiz-by-wjechac-min-do-polski-to-efekt-po
    lityki-unii.html

    J.

  • 2. Data: 2019-04-24 15:17:58
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 14:43, J.F. pisze:
    > "Ambasada USA wzywa Polaków do masowego składania wniosków wizowych.
    > Cel? Zniesienie wiz "

    ale ale, koszta wizy są niebagatelne, niech spadają na drzewo, Polacy
    lubią wyjeżdżać do USA na turystycznych wizach i zostawać, aby pracować
    na czarno, ja do takich nie należę i nie chcę do takich dołączać:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-04-24 15:20:33
    Od: ń <k...@t...sie>

    Widzę, że składanie przez Ciebie odcisków palców to Twoja druga natura ;-)

    -----

  • 4. Data: 2019-04-24 15:31:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Apr 2019 14:43:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > O ile zniosa, bo Schengen staje okoniem

    Ile trzeba mieć złej woli w sobie by zinterpretować ujęcie się przez
    Unię za Polską (i innymi krajami) w US w sprawie wiz. Nawet są pierwsze
    efekty.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-04-24 15:40:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.04.2019 o 15:31, Jcek Maciejew pisze:

    > Ile trzeba mieć złej woli w sobie by zinterpretować ujęcie się przez
    > Unię za Polską (i innymi krajami) w US w sprawie wiz. Nawet są pierwsze
    > efekty.

    zabawny ten Jcek, USA ma swoje zasady odnośnie wydawania wiz, kraje
    których obywatele nadużywają wiz turystycznych w celach zarobkowych mają
    szlaban na ruch bezwizowy:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 6. Data: 2019-04-24 18:45:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Ile trzeba mieć złej woli w sobie by zinterpretować ujęcie się przez
    >Unię za Polską (i innymi krajami) w US w sprawie wiz. Nawet są
    >pierwsze
    >efekty.

    Ty widzisz ujecie ?
    Ja tam widze wizy/zezwolenia/oplaty dla obywateli USA.

    Te pierwsze efekty to w/w apel ambasady USA ?
    No coz, moze i sie przestraszyli i chca nas wpuszczac bez wiz.

    Ale jesli nie zdaza, to wizy zostana na lata ?
    A jak wizy zniosa, a PE nie uchwali zniesienia dla Amerykanow ?

    Ale tak swoja droga ... po co ten apel ?
    Do tej pory tyle odrzucili, ze pewnie 0.01% zabraknie, wiec prosza o
    wiecej wnioskow ?
    Bylo tyle nie odrzucac :-P

    Czy na odprawy dla pracownikow ... ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-04-25 01:20:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-24, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko czemu odczuwam jakis opor przed zainwestowaniem w te sluszna
    > sprawe $160 ?
    > Polece tam sobie, jak juz zniosa wizy :-P

    Nigdy nie rozumiałem tego pędu aby polecieć do Stanów. Owszem, jest tam
    sporo ciekawych miejsc, ale przy ich wizowej polityce i imigracyjnych,
    lotniskowych obyczajach to chyba tylko jak mnie coś zmusi służbowo.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2019-04-25 08:35:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Nigdy nie rozumiałem tego pędu aby polecieć do Stanów. Owszem, jest tam
    > sporo ciekawych miejsc, ale przy ich wizowej polityce i imigracyjnych,
    > lotniskowych obyczajach to chyba tylko jak mnie coś zmusi służbowo.

    Czasami podróż do innych miejsc może być tańsza, jeśli uwzględni się
    stany jako miejsce przesiadki...

    --
    http://polpodroznik.com

  • 9. Data: 2019-04-25 09:12:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-25, Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czasami podróż do innych miejsc może być tańsza, jeśli uwzględni się
    > stany jako miejsce przesiadki...

    I do tego jest potrzebna wiza?

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-04-25 09:24:15
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > I do tego jest potrzebna wiza?

    Czasem tak a czasem nie.
    Tak prawdę mówiąc to w porównaniu do wielu wielu państw wiza do stanów
    jest tanie i wydana na bardzo długi okres czasu.

    ---
    Avast.