  • 181. Data: 2019-05-08 20:27:24
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Kviat

    > Nic go nie upoważniało, ale zrozum wreszcie, że nic też nie
    > zobowiązywało do tego. Tam w okolicy było pewnie z 1000 osób, a ratownik
    > - z punktu widzenia prawa - nie miał wcale większego, niż oni obowiązku
    > niesienia pomocy.

    Ty chyba jakiś upośledzony jesteś.
    Nie dość, że dupa, a nie ratownik, chińska waza ozdabiająca brzeg
    basenu, to te tysiąc osób nie miało przy sobie AED. Ten "ratownik" miał
    i nie dał.
    Wykonał jakiekolwiek czynności, żeby chociaż spróbować dotrzeć do
    poszkodowanej osoby? Cokolwiek? Czy tylko zrobił "nie dam AED i chuj"?
    Kulson japierdolę, ktoś zwraca się do ratownika, że człowiek potrzebuje
    pomocy, a ten to zlewa "bo AED ukradną". To po kiego grzyba został
    ratownikiem? Żeby sobie naszywkę na kąpielówkach przyszyć i laski na
    basenie bajerować?

    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 182. Data: 2019-05-08 20:29:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakbyś go siłą zabrał - bo zakłądam, ze o tym piszesz - to byś popełnił
    > przestępstwo rozboju.

    A od kiedy to funkcjonariusza można pozwać o cokolwiek innego niż
    przekroczenie uprawnień;) ?

    Jesteś typowy kulson - czterech kulsonów zabiło człowieka w kiblu na
    komisariacie - przekroczenie uprawnień. Człowiek próbuje udzielić
    pierwszej pomocy i "kradnie" AED - rozbój. Twoi przełożeni wiedzą jaką
    opinię wystawiasz policjantom?

    > Nie wykluczam, ze sąd by uznał, że działałeś w
    > stanie wyższej konieczności (jak rozbicie szyby w samochodzie celem
    > zdobycia apteczki), ale w każdym razie wolał bym nie sprawdzać w
    > praktyce, co sad na coś takiego.

    Ja bym sprawdził. Zastanawiam się co byś ty zrobił jakbyś się
    przypadkiem nawinął w mundurze - spałował udzielającego pomocy, czy
    pomógł w uzyskaniu AED - no policjantowi chyba można zaufać że nie ukradnie?

    > A to grupa o nazwie "prawo", czy "moralność"?

    Problem w tym, że ty chyba (jak zwykle) masz problem z interpretacją
    prawa i priorytetami. Już przestaję się dziwić, że jak udzielałem
    pierwszejh pomocy epileptykowi to dwóch kulosnów co się nawinęło, było
    bardziej zainteresowanych moim dowodem, niż co robię i jak można mi
    pomóc. Myślałem, że to jakieś wyjątkowo tępe egzemplarze, ale zaczynam
    wątpić.

    Shrek

  • 183. Data: 2019-05-08 20:42:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 20:20, Shrek pisze:
    > bo naprawdę robisz chujową robotę - jeszcze ci ktoś uwierzy. Nie
    > przystoi funkcjonariuszowi policji na podstawie idiotycznych i
    > fałszywych założeń tłumaczyć obywatelom

    zabawny ten szrek, policaj nie jest od tłumaczenia szrekowi na czym
    polega prawo i sprawiedliwość, na ten temat szrek ma z góry określony
    antypolski pogląd:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 184. Data: 2019-05-08 20:43:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To wskaż w końcu ten przepis mu nakazujący wydanie ten AED, a nie
    > wprowadzaj ludzi w błąd.

    Pamiętasz jak pisałeś o zarzutach dla kolesia co odmówił udostępnienia
    gaśnicy? To ten sam paragraf będzie. Zapewne 162. Cieszę się, że mogłem
    pomóc.

    Shrek

  • 185. Data: 2019-05-08 20:44:13
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ale nadal go9 zamknąć za to nie można.

    jak to nie można ?:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 186. Data: 2019-05-08 20:46:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po roku nie chce mi się nawet sprawdzać, coś poprzeinaczał.

    Zaprzeczasz, że napisałeś, że nie należy udosptępniąć AED osobom
    postronnym z uwagi na możliwość "oddalenia się w nieznanym kierunku"?

    Shrek

  • 187. Data: 2019-05-08 20:49:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 20:46, Shrek pisze:
    > Zaprzeczasz, że napisałeś, że nie należy udosptępniąć AED osobom
    > postronnym z uwagi na możliwość "oddalenia się w nieznanym kierunku"?

    szrek czepia się słówek:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 188. Data: 2019-05-08 21:20:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 20:22:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A to grupa o nazwie "prawo", czy "moralność"?

    Wiesz, na twoim miejscu bałbym się stawiać to na wokandzie :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 189. Data: 2019-05-08 21:22:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 May 2019 20:23:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po roku nie chce mi się nawet sprawdzać, coś poprzeinaczał. Wskaż
    > przepis nakazujący wydanie AED, a nie marudź.

    Może ty wskaż zakazujący? :)

  • 190. Data: 2019-05-08 21:22:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 21:20, Jcek Maciejew pisze:

    > Wiesz, na twoim miejscu bałbym się stawiać to na wokandzie :)

    ano, Jcek gra strachem, The Fear by groSS:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"