  • 1. Data: 2019-04-23 12:33:21
    Temat: Poczta Polska :-(
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Jak to jest, że list odebrałam na poczcie 11.04.2019 r. , a dzisiaj,
    tzn. 23.04.2019 r. otrzymałam wydrukowane (powtórne) awizo z numerem
    przesyłki, że tej przesyłki nie odebrałam. Idiotów sobie z ludzi robią,
    czy co? 12 dni do tyłu!
    Na wypełnionym przez listonosza I awizo nigdy numer przesyłki nie
    widnieje, bo nie chce mu się wpisać chociażby paru ostatnich cyferek
    numeru. Zawsze jest tak, że odbiorę list na poczcie, a na drugi dzień
    listonosz wkłada mi do skrzynki powtórne awizo dot. tego listu. Ile razy
    to ja juz "latałam" na pocztę po ten list, czekałam w kolejce i
    okazywało się, że odebrałam poprzedniego dnia. Czas dla mnie stracony.
    Teraz to takie wydrukowane awizo mogę sprzwdzić na e-monitoringu Poczty
    Polskiej, bo na tym świstku numer listu-przesyłki jest wydrukowany.

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-04-23 12:50:27
    Temat: Re: Poczta Polska :-(
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    > tzn. 23.04.2019 r. otrzymałam wydrukowane (powtórne) awizo z numerem
    > przesyłki, że tej przesyłki nie odebrałam. Idiotów sobie z ludzi robią,

    Idź, domagaj się wydania przesyłki. Nie przyjmuj wyjaśnienia, że zagubiona
    lub że już odebrana.

  • 3. Data: 2019-04-23 13:24:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    Animka <a...@w...pl> wrote:

    >Idź, domagaj się wydania przesyłki. Nie przyjmuj wyjaśnienia, że
    >zagubiona
    >lub że już odebrana.

    Zartujesz. Nie mamy pani przesylki i co pani nam zrobi :-)
    Szczegolnie, ze przeciez jest pani podpis na pokwitowaniu odbioru :-)

    Jesli juz, to nalezy sie dopominac zaswiadczenia, ze nie czeka na
    ciebie zadna przesylka, mimo podwojnego awizowania.

    A jak naczelniczka odmowi - slac wyzej żądanie.
    Bo to wazne listy moga byc :-)

    Tylko ja tu czegos nie rozumiem.
    Ze listonosz jest jest len/szybki pracownik, to sie nie dziwie.

    Ale odebralas przesylke i pani z okienka nie chcialo sie zaznaczyc w
    komputerze, ze odebrana ?
    A awizo powtorne, czy zwykle ... system z automatu przyjmuje, ze
    pierwsze awizo bylo niezwlocznie wystawione, czy listonosz wcale nie
    taki len ?

    A jak sie zglosisz po przesylke, to gdzie szukaja ?
    Najprosciej byloby w komputerze, ale tam przeciez status
    "nieodebrana".
    Przegladaja przesylki i mowia "nie ma", czy przegladaja listy zbiorcze
    i mowia - odebrala pani ?

    Czy po prostu wywolujesz blad programu :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-04-23 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czy po prostu wywolujesz blad programu :-)

    Jak znam zycie to Animka jak zwykle cos pomieszała...
    Moze awizo listonosz włozył dzien wczesniej i nie zauwazyła?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 5. Data: 2019-04-23 19:03:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2019 o 12:50, Queequeg pisze:

    > Idź, domagaj się wydania przesyłki. Nie przyjmuj wyjaśnienia, że zagubiona
    > lub że już odebrana.

    I jak już nie przyjmie tego wyjaśnienia - zresztą o tyle bz sensu, że to
    prawda - to niby czego oczekujesz? Jakoś cudownie dadzą jej drugą taką samą?

  • 6. Data: 2019-04-23 19:05:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.04.2019 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > Jak znam zycie to Animka jak zwykle cos pomieszała...
    > Moze awizo listonosz włozył dzien wczesniej i nie zauwazyła?

    1 dzień, to jeszcze by sie zdarzyć mogło, ale dwa tygodnie?

  • 7. Data: 2019-04-23 21:21:12
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-23 o 13:24, J.F. pisze:
> [...]
    > zadna przesylka, mimo podwojnego awizowania.
    >
    > A jak naczelniczka odmowi - slac wyzej żądanie.

    Mogła zamienić w komputerze numery przesyłek i odebrałam inną. Sama już
    nie wiem.
    Tutaj: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?lang=en
    pokazuje mi, że przesyłkę o numerze wydrukowanym na powtórnym awizo
    odebrałam 11.04.2019 r.

    > Tylko ja tu czegos nie rozumiem.
    > Ze listonosz jest jest len/szybki pracownik, to sie nie dziwie.

    talie powtórne awizo zawsze wrzucaja mi do skrzynki dzień po odbiorze
    tej przesyłki. Nikt nie ma nad nimi kontroli.

    > Ale odebralas przesylke i pani z okienka nie chcialo sie zaznaczyc w
    > komputerze, ze odebrana ?

    Jest, ze odebrana, sprawdzałam na stronie. Ale czy to akurat ta
    przesyłka to nie wiem. Ten numer z powtórnego awizo tam jest. Na
    pierwszych awizach listonosz numerów nie pisze.

    > A awizo powtorne, czy zwykle ... system z automatu przyjmuje, ze
    > pierwsze awizo bylo niezwlocznie wystawione, czy listonosz wcale nie
    > taki len ?
    Było awizo pierwsze, poszłam na pocztę i odebrałam. Na awizie była tylko
    data awiza. Zawsze tak wystawia. Numerków nie chce mu się napisać.

    > A jak sie zglosisz po przesylke, to gdzie szukaja ?
    W komputerze najpierw.

    > Najprosciej byloby w komputerze, ale tam przeciez status "nieodebrana".
    Skoro w e-monitoringu-odebrana to i w komputerze odebrana.

    > Przegladaja przesylki i mowia "nie ma", czy przegladaja listy zbiorcze i
    > mowia - odebrala pani ?
    Najpierw tylko to co mają w komputerze.

    > Czy po prostu wywolujesz blad programu :-)

    Ja?
    Teraz może coś wyjść tam skąd wysłali, że przesyłki nie odebrałam i
    "przechlapane".

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-04-23 21:26:34
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-23 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jak znam zycie to Animka jak zwykle cos pomieszała...
    > Moze awizo listonosz włozył dzien wczesniej i nie zauwazyła?

    Codziennie do skrzynki zaglądam. Niby tą, ale bez numeru na I awizo
    odebrałam 11-go.04. Po wyjęciu ze skrzynki wczoraj powtórnego awizo
    sprawdziłam na stronie i ta z tym numerem jest odebrana 11-go.

    --
    animka

  • 9. Data: 2019-04-23 22:55:26
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2019 21:21:12 +0200, Animka napisał(a):

    > Ja?
    > Teraz może coś wyjść tam skąd wysłali, że przesyłki nie odebrałam i
    > "przechlapane".

    powtórne aviza drukują 1-2 dni wczesniej lub wtedy kiedy im się chce, gdy
    listonosz do nich przyjdzie się rozliczać to zabiera te powtórne aviza i
    roznosi wtedy kiedy mu się chce, stąd ta różnica kilku dni.

    --
    Karol M.

  • 10. Data: 2019-04-24 07:31:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    > I jak już nie przyjmie tego wyjaśnienia - zresztą o tyle bz sensu, że to
    > prawda - to niby czego oczekujesz? Jakoś cudownie dadzą jej drugą taką samą?

    Oczekuje, że dostanie zaświadczenie, że przychodzi z awizo, zeby
    odbierać przesyłki
    i jeżeli czegoś nie odebrała, to jedynie wina Poczty a nie jej.
    Jak się trochę poawanturuje, złoży skargę pisemną, to zadzwoni do niej
    kierownik placówki i przeprosi i przez kilka tygodni będą ją traktować
    normalnie
    (do czasu zmiany listonosza z rejonu) - więcej bym nie oczekiwał.