  • 1. Data: 2019-04-21 18:42:35
    Temat: Czy kukła TEGO żyda podlega też ochronie prawnej? ["Sąd nad Judaszem" Pruchnik]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://rzeszow.onet.pl/sad-nad-judaszem-w-pruchniku
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82
    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-04-21 19:27:03
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-21 o 18:42, A. Filip pisze:
    > https://rzeszow.onet.pl/sad-nad-judaszem-w-pruchniku
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82

    Idź już stąd debilny miłośniku pażdzierzy weszpolskiej i nazioli.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-04-21 19:47:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 18:42, A. Filip pisze:
    > https://rzeszow.onet.pl/sad-nad-judaszem-w-pruchniku
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82

    Szkoda, że uczą dzieci bandytyzmu i żeby jeszcze dzieci musiały bić.
    Niezaleznie czy to kukła Żyda czy innego, czy psa.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-04-21 20:12:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.04.2019 o 18:42, A. Filip pisze:
    > https://rzeszow.onet.pl/sad-nad-judaszem-w-pruchniku
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82

    rok temu w Rosji spalili kościół katolicki na niby, w tym roku we
    Francji katedra katolicka rzeczywiście spłonęła:)

    https://www.youtube.com/watch?v=TtLackMSeiY

    "tam gdzie palą książki, zaraz będą palić ludzi" Heinrich Heine

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 5. Data: 2019-04-21 20:43:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@w...pl> pisze:
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82

    > Szkoda, że uczą dzieci bandytyzmu i żeby jeszcze dzieci musiały
    > bić. Niezaleznie czy to kukła Żyda czy innego, czy psa.

    A pod które paragrafy to podciągasz?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-04-21 20:49:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 21.04.2019 o 20:43, A. Filip pisze:

    > A pod które paragrafy to podciągasz?

    może zagrożenie pożarowe ?:)

    ewentualnie nienawiść wyssana z polskim mlekiem:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 7. Data: 2019-04-21 21:37:52
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 20:43, A. Filip pisze:
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82

    > A pod które paragrafy to podciągasz?

    Nie jestem sędzią, żeby musieć znać paragrafy.

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-04-22 11:14:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "A. Filip" <a...@p...pl> pisze:
    > https://rzeszow.onet.pl/sad-nad-judaszem-w-pruchniku
    -mieszkancy-spalili-kukle-zyda/eb45r82

    A w ramach "twórczych interpretacji" które powinny być inspiracją dla
    każdego prawnika [choć niekoniecznie do wykorzystania ;-) ] :

    https://twitter.com/Matka_Kurka/status/1120024876738
    387970

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-04-22 11:48:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.04.2019 o 11:14, A. Filip pisze:
    > Stara polska tradycja. Polacy pałują szmalcownika, który wydał Żyda na
    > śmierć.

    bzdura, szmalcowników nie pałowano, tylko wykonywano na nich wyroki
    śmierci w imieniu państwa podziemnego:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 10. Data: 2019-04-22 11:54:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    387970

    > bzdura, szmalcowników nie pałowano, tylko wykonywano na nich wyroki
    > śmierci w imieniu państwa podziemnego:))))))))))))

    A podasz ILE wyroków wykonano? Bo inaczej "opcja Izraelska" w Polsce
    zasugeruje+ wersje o "wszystkich dwóch wykonanych wyrokach śmierci".

    --
    A. Filip