  • 1. Data: 2019-04-23 12:43:41
    Temat: Poczta Polska :-(
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Jak to jest, że list odebrałam na poczcie 11.04.2019 r. , a dzisiaj,
    tzn. 23.04.2019 r. otrzymałam wydrukowane (powtórne) awizo z numerem
    przesyłki, że tej przesyłki nie odebrałam. Idiotów sobie z ludzi robią,
    czy co? 12 dni do tyłu!
    Na wypełnionym przez listonosza I awizo nigdy numer przesyłki nie
    widnieje, bo nie chce mu się wpisać chociażby paru ostatnich cyferek
    numeru. Zawsze jest tak, że odbiorę list na poczcie, a na drugi dzień
    listonosz wkłada mi do skrzynki powtórne awizo dot. tego listu. Ile razy
    to ja juz "latałam" na pocztę po ten list, czekałam w kolejce i
    okazywało się, że odebrałam poprzedniego dnia. Czas dla mnie stracony.
    Teraz to takie wydrukowane awizo mogę sprzwdzić na e-monitoringu Poczty
    Polskiej, bo na tym świstku numer listu-przesyłki jest wydrukowany.

    --
    animka