    From: Gamon' <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwolnienie ze wzgl. ekonomicznych a nowy pracownik
    Date: Thu, 03 Jan 2002 23:29:54 +0100

    Czesc!

    Podobno, jesli dali mi wypowiedzenie ze wzgledow ekonomicznych, a teraz
    kogos zatrudniaja na moje miejsce, to moge zalozyc w sadzie pracy
    sprawe. Problem w tym, ze:
    1. nie wiem, z jakiego artykulu to jest (jesli faktycznie mozna),
    2. nie wiem, jakie w takich przypadkach sa szanse na wygrana (wole
    odszkodowanie, niz powrot na stanowisko pracy, ale od biedy i to drugie
    by moglo byc),
    3. czy jest ustaloby przepisami jakis okres, w ktorym nie moga kogos
    nowego na moje miejsce zatrudnic, jezeli zwolnili mnie wlasnie ze
    wzgledow ekonomicznych.

    Pozdrawiam,
    robal.

    PS. Najlepiej odp. na priva, bo mam bardzo utrudnione
    zciaganie news'oof.