  • Data: 2002-01-08 00:59:44
    Temat: Re: Zwolnienie ze wzgl. ekonomicznych a nowy pracownik
    Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Brawo! W koncu ktos dostrzegl, od czego zalezy naprawde sukces firmy. :)
    Masz racje. PO tym, jak mi firma podziekowala, wielu praciwnkow
    przestalo sie starac (coz, mieli o mnie widac niezla opinie), bo uzali,
    ze mozna za to wyleciec - zbyt ambitny, zbyt pracowity, za bardzo sie
    stara, znaczy sie czycha na stolek prezesa (jasne, ze absurd, bo
    prezesme nie zostaje sie tak ze zwyklego praciwnika z dnia na dzien, ale
    sa tacy, co im sola w oku stoja ludzie wiedzacy, czego chca, a jeszcze
    nie daj boze cieszacy sie zbyt dobra opinia u wiekszosci pracownikow).

    > Je?li si? nie umie prowadziae
    > rozs?dnej polityki kadrowej, która tylko i wy??cznie zale?y od pracodawcy,
    > to powiedz mi jak taka firma ma szanse zaistnieae na rynku który wcale od
    > "pracodawcy" nie zale?y ????
    I tu masz racje - ta firma, mimo wieloetniej tradycji, mocnej dawniej
    pozycji (ktora moglaby bez trudu utrzymac, gdyby pozbyla sie nierobow,
    co tylko narazaja firme na straty) juz sie konczy. Zostali w niej
    ludzie, co uwazaj, ze czy sie stoi czy sie lezy.... Tyle chocuiaz mojej
    satysfakcji bedzie, ze kiedys na pogrzeb firmy pojde i pogratuluje
    prezesowi, ze sobie taki mocny zespol zostawil :]

    Pozdrawiam,
    robal.