  • 191. Data: 2018-08-15 06:24:21
    Temat: Re: [OT] Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 14.08.2018 o 19:54, Akarm pisze:

    > Jest tzw. trzecia prawda.
    >
    > Wyborowa zawsze miała 38%.

    Młody jesteś i tyle :(

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 192. Data: 2018-08-15 06:25:23
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 14.08.2018 o 19:01, ń pisze:
    > Podpowiedz.
    >

    > -----

    No, podpowiedziałem przecież.

  • 193. Data: 2018-08-15 08:03:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2018 o 10:41, Queequeg pisze:

    > Btw, ładna pajęczyna, to prawdopodobnie to (wieczorem sprawdzę dokładniej
    > bo mam już pomysł jak, a ktoś z grupy obok wysłał mi cęgi pomiarowe).
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/pajeczyna.jpg

    No piękne. To na klatce w szachcie?

  • 194. Data: 2018-08-15 08:05:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2018 o 21:26, Queequeg pisze:

    > http://www.chmurka.net/r/usenet/skrzynka-tp.jpg
    >
    > Konkretnie płynie środkową skrętką. Idzie tam tylko jedna żyła (nie wiem
    > czy idzie faza czy wraca zero), bo jakby szły obie to przekładnik nie
    > pokazywałby mi poboru. A pokazuje. Jak odłączę w mieszkaniu ten przewód,
    > to nie pokazuje.

    Ja tu widzę niezły burdel;) Nadawaj na bieżąco.

    Shrek

  • 195. Data: 2018-08-15 09:00:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 08:05, Shrek pisze:

    > Ja tu widzę niezły burdel;) Nadawaj na bieżąco.

    Jak zaczynam się nad tym zastanawiać, to może przed remontem prąd płynął
    w drugą stronę, a elektryk nie wiedząć co zrobić z kabelkiem na którym
    jest napięce po prostu podłączył go do twojej instalacji;)

    Shrek

  • 196. Data: 2018-08-15 11:41:10
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pie.....sz.
    IMHO były warianty 40% i 45% różniące się nalepką (kolorem), była papierowa i była
    metalizowana (może tylko w peweksach i/lub delikatesach).
    Ale za PRL była też polmosowska Passover Slivovitz mająca bodajże 72%.
    Był też spirytus 75%.

    -----

  • 197. Data: 2018-08-15 12:30:37
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pomroczność jasna - w którym konkretnie menu?

    -----

  • 198. Data: 2018-08-15 13:52:01
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 06:24, Wiesiaczek pisze:

    > Młody jesteś i tyle :(

    Po tej obeldze musiałem sprawdzić, i okazuje się, że pamięć u mnie już
    nie ta.
    https://historia.org.pl/2015/03/16/muzeum-polskiej-w
    odki-poszukuje-eksponatow-w-zamian-oferuje-nagrody/
    To skąd u mnie przekonanie, i to od kilkudziesięciu lat, że Wyborowa ma
    38%? Czyżby to w Pewexie taka była?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 199. Data: 2018-08-15 19:07:31
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 12:30, ń pisze:
    > Pomroczność jasna - w którym konkretnie menu?
    >

    > -----

    Niebieska ikonka w pasku adresu z napisem VPN

    Opera 52.0

  • 200. Data: 2018-08-15 19:12:58
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2018 o 13:52, Akarm pisze:

> [...]
    odki-poszukuje-eksponatow-w-zamian-oferuje-nagrody/

    > To skąd u mnie przekonanie, i to od kilkudziesięciu lat, że Wyborowa ma

    Uległeś propagandzie, zdarza się :)
    W Pewexie była taka sama jak wszedzie.
    To francuscy koloniści zajebali Polmosa i zrobili Wyborową pod swój
    delikatny smak - kutasy jebane!