  • 1. Data: 2018-08-07 07:39:37
    Temat: Re: Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA?
    Od: "Pajdak" <c...@k...to>

    pajac "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:anfi+knvzlowxif-i872@wp.eu...
    >O takim napisie na takim miejscu by więcej po światowych mediach nie
    > napisali? Może nawet w duchu że od ignorowania tego zaczął się upadek
    > konstytucji RP3.

    To proste. Sprawa dotyczy konstytucji Polski, a nie USA. Jeżeli chcesz
    walczyć o prawa "afroamerykanów" czy innych "kolorowych" to rusz tyłek i
    wywieś ten "napis" na bramie amerykańskiej ambasady. Masz kilka miejsc do
    wyboru i możesz zaszaleć.

    https://pl.usembassy.gov/pl/embassy-consulate-pl/

    Jest spora szansa, że pokażą cie w głownym wydaniu DTV TVPiS. Może nawet na
    Nowogrodzką cie zaproszą.

    Do roboty!

    CL

  • 2. Data: 2018-08-07 10:04:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Pajdak" <c...@k...to> pisze:
> [...]
    >
    > https://pl.usembassy.gov/pl/embassy-consulate-pl/
    >
    > Jest spora szansa, że pokażą cie w głownym wydaniu DTV TVPiS. Może

    Czy ty jesteś za durny żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA
    wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-08-07 11:16:38
    Od: "Pajdak" <c...@k...to>

    > Czy ty jesteś za durny

    Gdzie mi do ciebie pajacu! ;-)))

    > żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA

    Pokomibinuj sobie z Guantanamo, może coś zrozumiesz.

    > wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

    Nie zaglądałem w ich tyłek i nie wiem czy mają "obsraną dupę".
    Najwyraźniej to twoje ulubione zajęcie i cię chyba rajcuje, co"?

    Nie masz innego tematu więc zapychasz jakimiś "obsranymi dupami" problem
    łamania konstytucji przez twoich ulubieńców.

    CL

  • 4. Data: 2018-08-07 15:15:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-08-18 o 10:04, A. Filip pisze:

    > Czy ty jesteś za durny żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA
    > wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

    To, że USA miało ją w "d...",to pół biedy.Nasze władze również.

  • 5. Data: 2018-08-07 16:14:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > To, że USA miało ją w "d...",to pół biedy.Nasze władze również.

    A gdzie Konstytucje RP3 ma EU nie pokazało przy okazji
    Europejskiego Nakazu Aresztowania? Zawsze możemy liczyć że USA i UE
    staną twardo w obronie praw RP3 "jak CIA w starych Kiejkutach" ;-)
    Dowcip z czasów wrogiego militarnego przejęcia Iraku:
    W Iraku już w pełni rządzi demokracja, amerykańska demokracja ;-)

    Czyli: Co UE będzie miało z obrony konstytucji RP3?
    Ma razie już mamy "Sąd Najwyższy Unii Europejskiej w (Podległej) Polsce".

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-08-07 19:52:43
    Od: Lepudruk <d...@e...org>

    W dniu 07.08.2018 o 10:04, A. Filip pisze:

    > Czy ty jesteś za durny żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA
    > wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

    Zobaczysz polaczku jak wrócimy do władzy to wam pokażemy waszą
    konstytucję. Konstytucja jest wtedy kiedy wy nam robicie druta, dziwne
    że od setek lat nam służycie, obciągacie i jeszcze tego nie
    zrozumieliście. Idźcie sobie poszczekać na zachód polaczki, może znowu
    wam utworzą getto na kresach jak was wypierdzielimy ze środka Europy. Wy
    jak zwykle po tym i tak nam zrobicie druta jak wasz polaczek Piłsudski.
    Mimo, że od setek lat was batem traktowaliśmy i w wozach Drzymały
    strugaliście śmiesznych bohaterów bo tyle było waszego. Nawet
    puszczaliśmy was kominami. To i tak po tym jak niby odzyskaliście
    niepodległość. Mimo, że gówno wam oddaliśmy, bo nadal pół waszego
    polaczki była nasza. To ten wasz pokorny nam wódz, przyszedł i nam druta
    obrabiał. A nachalny polaczek z niego był, bo i do pierdla go
    ładowaliśmy a ten nadal upajał do nas wdzięcznością, taki był nasz
    wycieruch jacy i wy jesteście. Co tu gadać, tacy jesteście polaczki,
    wieczni niewolnicy nasze wycieruchy i tacy będziecie. Te 4 lata tylko
    wam w głowach namieszało, ale sami na kolankach do nas wrócicie jak
    zawsze. Nauczymy was pokory polaczki, boście psy i niewolnicy, po to
    jesteście aby nam służyć.

    CL

  • 7. Data: 2018-08-07 20:24:11
    Temat: Re: Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA? - FAŁSZYWKA
    Od: "Pajdak" <c...@k...to>

    NIE PODSZYWAJ SIE GNIDO!

    From: Lepudruk <d...@e...org>
    Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie
    USA?
    Date: Tue, 7 Aug 2018 19:52:43 +0200

  • 8. Data: 2018-08-07 23:33:16
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-07 o 19:52, Lepudruk pisze:

> [...]
    > wam w głowach namieszało, ale sami na kolankach do nas wrócicie jak
    > zawsze. Nauczymy was pokory polaczki, boście psy i niewolnicy, po to

    Co to za ścierwo z p.s.p. tu przylazło?

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2018-08-08 06:51:03
    Temat: Re: z p.s.p. - fałszywka
    Od: "Pajdak" <c...@k...to>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2018-08-07 o 19:52, Lepudruk pisze:

    > Co to za ścierwo z p.s.p. tu przylazło?

    Jakieś ścierwo podszywa się pod mój alias.

    CL