  • 1. Data: 2018-08-03 12:31:57
    Temat: W Stanach strzelaja do czarnych a w Szwecji do bialych
    Od: ń <ń@ń.ń>

    https://metro.co.uk/2018/08/03/man-downs-syndrome-sh
    ot-dead-police-fled-home-toy-gun-7792690/

  • 2. Data: 2018-08-03 15:18:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-18 o 12:31, ń pisze:
    > https://metro.co.uk/2018/08/03/man-downs-syndrome-sh
    ot-dead-police-fled-home-toy-gun-7792690/

    Przykra prawa, tym nie mniej nie dziwcie się policjantom. W nocy
    biegający gość z bronią - skąd mieli wiedzieć, że to chora osoba?

  • 3. Data: 2018-08-14 19:41:30
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ja się już nie dziwię.
    W życiu mi w niczym nie pomogli policjanci "boniedasie" (ostatnio
    "niedasieboniedasie" ustalić na podstawie nagrań z 4 kamer monitoringu kto zdemolował
    auto, a po dwóch tygodniach nagrania się nadpisały i ch... mają mniej pracy), to i
    dzieci z zabawkami mogą rozstrzelać.
    Za komuny było bezpieczniej, nikt z milicjantów nam magazynku w brzuch nie ładował
    jak się bawiliśmy "atrapami" w Czterech Pancernych czy Klossa.
    A to Szwecja właśnie:
    www.bild.de/news/ausland/news-ausland/schweden-jugen
    dliche-fackeln-in-der-nacht-mehr-als-90-autos-ab-566
    62890.bild.html

    -----

  • 4. Data: 2018-08-14 20:16:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-08-18 o 19:41, ń pisze:
> [...]
    > nikt z milicjantów nam magazynku w brzuch nie ładował jak się
    > bawiliśmy "atrapami" w Czterech Pancernych czy Klossa.

    Bo za tych czasów szansa na biegającego z bronią po ulicy była znikoma.
    W latach 90-tych w Krakowie przestępca pobił policjanta i zabrał mu
    broń. Poszedł pod kantor koło rynku i grożąc tą bronią chciał obrabować
    "konika". "Konik" bił napastnika do nieprzytomności i przyciągnął na
    Rynek do takiego "kiosku" w którym był wówczas posterunek Policji.
    Dopiero policjant mu uświadomił, że broń jest prawdziwa - "konik" z
    wrażenia zemdlał. Nawet nie brał pod uwagę tego, że to może być
    prawdziwa broń.

  • 5. Data: 2018-08-15 10:31:51
    Od: p...@g...com

    http://radioszczecin.pl/6,375839,podpalali-samochody
    -zupelnie-bez-powodu-sa-w-rek

    ale najwazniejsze ze premier sie wzruszyl :-)

    Premier Stefan Löfven, który odwiedził we wtorek Göteborg i powiedział, że "jest
    zszokowany i wściekły na to, że zwykli ludzie muszą patrzeć na palące się samochody i
    odczuwać lęk".

    nie ma sie czego bac, to przeciez to tradycyjne ogniska wikingow rozpalane ku czci
    Odyna :-)

  • 6. Data: 2018-08-15 10:34:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo za tych czasów szansa na biegającego z bronią po ulicy była znikoma.
    > W latach 90-tych w Krakowie przestępca pobił policjanta i zabrał mu

    Akurat w latach 90 to gangsterka biegała po ulicach z klamkami, w
    okolicach Warszawy regularnie strzelali się pruszków z wołominem, a
    kałacha przy odrobinie samozaparcia można było od ruskich skołować.

    Szansa spotkania na ulicy randomowego kolesia z bronią była pewnie o
    rząd wielkości większa niż obecnie.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-08-15 10:42:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Akurat w latach 90 to gangsterka biegała po ulicach z klamkami, w
    > okolicach Warszawy regularnie strzelali się pruszków z wołominem, a
    > kałacha przy odrobinie samozaparcia można było od ruskich skołować.

    Teraz zakup kałacha też nie jest wielki problemem akurat :-D

    > Szansa spotkania na ulicy randomowego kolesia z bronią była pewnie o
    > rząd wielkości większa niż obecnie.

    Ale nie było Internetu = mnie chodzi o świadomość społeczeństwa, a nie
    stan faktyczny.

  • 8. Data: 2018-08-15 11:20:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale nie było Internetu = mnie chodzi o świadomość społeczeństwa, a nie
    > stan faktyczny.

    Ale my rozmawiamy to policjantach. Ci chyba nie czerpią swojej wiedzy o
    ulicach z internetów.

    Shrek

  • 9. Data: 2018-08-15 11:39:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2018 01:31:51 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    odczuwać lęk".
    > nie ma sie czego bac, to przeciez to tradycyjne ogniska wikingow rozpalane ku czci

    A w Paryzu po jakis zamieszkach "sytuacja wrocila do normy i plonie
    juz tylko kilka samochodow kazdej nocy" :-)

    J.

  • 10. Data: 2018-08-15 12:01:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-08-18 o 11:20, Shrek pisze:

    > Ale my rozmawiamy to policjantach. Ci chyba nie czerpią swojej wiedzy o
    > ulicach z internetów.

    Nie śmiem nawet domyślać się, o czym Ty rozmawiasz, ale pisałem o
    "koniku" spod kantoru. Policjant o porannym napadzie wiedział.