  • 201. Data: 2018-08-15 20:08:06
    Temat: Re: [OT] Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 19:12, Wiesiaczek pisze:

    > Uległeś propagandzie, zdarza się :)
    > W Pewexie była taka sama jak wszedzie.
    > To francuscy koloniści zajebali Polmosa i zrobili Wyborową pod swój
    > delikatny smak - kutasy jebane!

    To dlaczego zawsze kupowałem "żyto", a kiedy chciało się mocniej, to
    tzw. spirytus młodzieżowy?
    No bo kpn, dzięki czemu moc dostosowana do potrzeb, to dopiero po
    wprowadzeniu kartek.
    A jakiś powód, dla którego nie kupowałem Wyborowej musiał być, prawda?
    I cały czas byłem przekonany, że powodem był "woltaż".

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 202. Data: 2018-08-15 22:44:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Aug 2018 13:52:01 +0200, Akarm napisał(a):

    > Po tej obeldze musiałem sprawdzić, i okazuje się, że pamięć u mnie już
    > nie ta.
    > https://historia.org.pl/2015/03/16/muzeum-polskiej-w
    odki-poszukuje-eksponatow-w-zamian-oferuje-nagrody/
    > To skąd u mnie przekonanie, i to od kilkudziesięciu lat, że Wyborowa ma
    > 38%? Czyżby to w Pewexie taka była?

    Albo i w zwyklym sklepie
    https://myvimu.com/exhibit/54722825-wodka-czysta-wyb
    orowa-38-polmos-etykieta

    https://myvimu.com/exhibit/54722819-wodka-czysta-wyb
    orowa-polmos-etykieta

    Ale w pewexie to chyba jeszcze inne ...

    J.

  • 203. Data: 2018-08-15 23:04:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 22:44, J.F. pisze:

    odki-poszukuje-eksponatow-w-zamian-oferuje-nagrody/

> [...]

    Uff... Ulżyło. :)
    Dzięki!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 204. Data: 2018-08-15 23:25:12
    Temat: Re: Wynajem mieszkania, coś zjada mi prąd
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Nie wiem, w jakim ty kraju żyjesz, ale zapewniam Cię, że w Polsce zawsze
    > na dwa kable w mieszkaniu przypada jedno "0" :-) I to "0", jak połączysz
    > z fasą sąsiedniego bezpiecznika to ...

    To możesz kogoś porazić lub siebie. Tak potem jak policjant bierze się
    za wymianę żarówki. Potrzeba ich dwóch.

  • 205. Data: 2018-08-16 11:16:37
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No piękne. To na klatce w szachcie?

    Tak, sam szacht jest zresztą niezabezpieczony (leży kłódka, ale nie mam do
    niej klucza).

  • 206. Data: 2018-08-16 11:17:54
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]

    Nadaję nadaję :) Intryguje mnie to.

    > Jak zaczynam się nad tym zastanawiać, to może przed remontem prąd płynął
    > w drugą stronę, a elektryk nie wiedząć co zrobić z kabelkiem na którym
    > jest napięce po prostu podłączył go do twojej instalacji;)

    Ale tak bez bezpiecznika i w gniazdku? :)

  • 207. Data: 2018-08-16 11:21:10
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ciekawe, czy w Operze 36 też jest ta opcja :-o ?
    Mam do Ciebie prośbę, czy mógłbyś spróbować otworzyć strumień wideo ze strony
    telewizji ZDF (u mnie w miejsce wideo wyskakuje obrazek "nur in Deutschland")?
    www.zdf.de/live-tv
    Da się ZDF oszukać co do lokalizacji dzięki Operze 52?

    Co ciekawe strumień telewizji ARD idzie do Polski, ale pod Chrome, bo akurat pod
    Operą u mnie nie chce (nie podoba im się operowy Flash-Plugin) ani co dziwne pod
    FIrefoksem ('Derzeit kein Livestream verfügbar'):
    https://live.daserste.de
    aczkolwiek przy meczach też wyskoczy komunikat:
    'Sportschau im Livestream
    Auch die Sportschau mit der Bundesliga und anderen Sportevents wird im Livestream
    angeboten - die Sendung ist jedoch aus rechtlichen Gründen nur in Deutschland
    abrufbar.

    Kann ich den Livestream im Ausland nutzen?
    Die meisten Sendungen im Livestream sind international verfügbar. Selten muss bei
    Sportsendungen, Serien oder bei Spielfilmen der Stream auf Deutschland beschränkt
    werden (Geolocation).'

    Czyli chciałbym oszukać geolokację również ARD.
    www.daserste.de/specials/service/faq-das-erste-lives
    tream-100.html

    BTW szkoda, że nowe regulacje unijne nie wzięły za łeb tych telewizji.

    -----

  • 208. Data: 2018-08-16 17:15:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2018 o 11:17, Queequeg pisze:

    > Ale tak bez bezpiecznika i w gniazdku? :)

    Taki scenariusz:

    Ktoś kiedyś przeciągnął kabelek z tej skrzynki do jakiegoś urządzenia w
    twoim mieszkaniu.

    Jeden obwód był za darmowo;) Prąd płynął od skrzynki do dajmy na to
    termy z licznika telekomunikacji.

    Remont - elektryk znalazł kabelek pod napięciem, to podłączył do
    gniazdka - a co mu tam.

    Prąd płynie z dwóch liczników.

    Bezpiecznik w telekomunikacji się przepalił, ale dalej działa, bo prąd
    płynie w drugą stronę;)

    Shrek

  • 209. Data: 2018-08-16 20:37:37
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 16.08.2018 o 11:21, ń pisze:
> [...]
    tream-100.html

    > BTW szkoda, że nowe regulacje unijne nie wzięły za łeb tych telewizji.

    Nie pomogę, bo jestem na wsi (jak w stopce) i mam internet przez Aero2.
    Próbowałem wczytać te linki ale oczekiwanie przekracza granice
    przyzwoitości. Poza tym nie wiem, co do mnie tam piszą.

    Może spróbuj jakiegoś linuksa "live" i na nim Operę?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 210. Data: 2018-08-17 02:55:56