  • 1. Data: 2018-08-05 14:23:28
    Temat: Bohaterscy sędziowie poszerzyli wolność słowa w RP3. Można bezkarnie nazwać suczą Schetynę, Tuska, Junckera, ...? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja zawsze jestem za sędziami poszerzającymi wolność słowa
    _dla wszystkich_ stron ;-)

    Poćwiczymy na tym "genialnym" wyroku prawo niezamierzonych konsekwencji?

    https://nczas.com/2018/08/05/pania-minister-mozna-na
    zywac-sucza-sad-wydal-wyrok/

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-08-05 14:49:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 05 Aug 2018 14:23:28 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Poćwiczymy na tym "genialnym" wyroku prawo niezamierzonych konsekwencji

    Weź ty wreszcie zdecyduj i oznajmij nam czy jesteś faszystą, narodowcem,
    anarchistą czy po prostu durniem. Jak się raz dowiemy, nie będziemy
    musieli czytać twoich postów tylko z czystym sumieniem wrzucimy cię do
    KF-a :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-08-05 15:12:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > anarchistą czy po prostu durniem. Jak się raz dowiemy, nie będziemy
    > musieli czytać twoich postów tylko z czystym sumieniem wrzucimy cię do

    Ja jestem jedyny w swoim rodzaju o wy tylko za stadem (baranów) podążający ;-)

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-08-05 15:15:01
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

  • 5. Data: 2018-08-05 15:43:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > anarchistą czy po prostu durniem. Jak się raz dowiemy, nie będziemy
    > musieli czytać twoich postów tylko z czystym sumieniem wrzucimy cię do

    On jest tym wszystkim naraz. Dopiero teraz się połapałeś? Dodatkowo jest
    zakompleksionym durniem, który swoim kretyńskim trollowaniem i
    ozdobnikami w postach próbuje się dowartościować, podkreślając nimi
    "ważność" swoich wypierdów.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-08-20 07:25:42
    Temat: Re: Bohaterscy sędziowie poszerzyli wolność słowa w RP3. - filip to dureń!
    Od: "Lepudruk" <k...@d...org>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > anarchistą czy po prostu durniem. Jak się raz dowiemy, nie będziemy
    > musieli czytać twoich postów tylko z czystym sumieniem wrzucimy cię do

    Na 100% dureń! W podobnym stylu produkuje się na pl.soc.polityka.

    CL