  • 1. Data: 2023-11-04 19:17:50
    Temat: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W wypadku na A2 nie podali nawet że BMW uczestniczył w wypadku, bo nie
    byli pewni jego winy.

    A tu inna sytuacja https://twitter.com/i/status/1720517384560161107 -
    nie ma tajemicy śledztwa, dowody są pokazywane w formie materiału
    filmowego przeplatanego scenami wrzucania podejrzanego w poziomie do
    radiowozu i targania go po komendzie (jakby to cokolwiek do sprawy
    wnosiło).

    Więc jak widać ukrywanie podstawowych faktów zdarzenia przed pismakami
    nie jest wcale standardem.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-11-05 19:37:02
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2023 o 19:17, Shrek pisze:
    > W wypadku na A2 nie podali nawet że BMW uczestniczył w wypadku, bo nie
    > byli pewni jego winy.
    >

    > A tu inna sytuacja https://twitter.com/i/status/1720517384560161107 -

    O kurczę i trzy tysiące policjantów go ścigało;) No to nic dzienwgo że
    go w końcu znaleźli, choć nie mieszkał w miejscu zamieldowania;) takie
    trzy tysice policjantów nie nie w kij dmuchachał biorąc pod uwagę, że
    według policy 60 tysięcy ludzi było na marszu miliona;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-11-05 22:45:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.11.2023 o 19:37, Shrek pisze:

    > O kurczę i trzy tysiące policjantów go ścigało;)

    Za dużo? Za mało? Wiesz, idiota krążący na rowerze i napadający
    przypadkowych przechodniów, to dość poważna sprawa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2023-11-06 06:19:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za dużo? Za mało? Wiesz, idiota krążący na rowerze i napadający
    > przypadkowych przechodniów, to dość poważna sprawa.

    Co 30 policjant w kraju. Zalóżmy że na raz pracuje jedna trzecia to co
    10. Albo inaczej KSP ma koło 10 tys. Czyli szukało go całe KSP -
    rozumiem, że zamknęli kulsonariaty, laboratoria, duszpasterstwo i chór
    KSP oraz wydział postępowań adminstracyjnych na ten czas:P

    Bujać to my a nie nas. Problem z policjantami polega na tym, że traktują
    społeczeństwo jak idotów i zakładają że nikt nie powie sprawdzam. A jak
    powie, to wchodzi robert cały na niebiesko i mówi że to oszołomy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-11-06 13:15:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Nov 2023 06:19:54 +0100, Shrek wrote:

> [...]

    > społeczeństwo jak idotów i zakładają że nikt nie powie sprawdzam. A jak
    > powie, to wchodzi robert cały na niebiesko i mówi że to oszołomy:P

    3 tys to nie 10.

    Ponieważ chyba nie bardzo było wiadomo kogo i gdzie szukać,
    to założenie ze wszyscy patrolowcy dostali priorytetowe zadanie,
    plus dzielnicowi, plus pół kryminalnych ... a moze nawet i drogówce
    kazali zwracać uwagę.

    Z drugiej strony - w Gdansku chyba szukał jeden tysiąc czy więcej?

    A w poblizu jeszcze szkoly policyjne, mozna zrobić cwiczenia
    taktyczne.

    P.S. Jak to jest - policja utrzymuje jakies koszary, jak nagle trzeba
    sciagnać tysiąc czy wiecej na nagłą akcję?

    J.

  • 6. Data: 2023-11-06 13:18:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Nov 2023 19:17:50 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > A tu inna sytuacja https://twitter.com/i/status/1720517384560161107 -
    > nie ma tajemicy śledztwa, dowody są pokazywane w formie materiału

    Można, jesli prokurator wyraził zgodę.

    > filmowego przeplatanego scenami wrzucania podejrzanego w poziomie do
    > radiowozu i targania go po komendzie (jakby to cokolwiek do sprawy
    > wnosiło).

    Spoleczenstwo lubi widziec przestępów w kajdankach.

    > Więc jak widać ukrywanie podstawowych faktów zdarzenia przed pismakami
    > nie jest wcale standardem.

    I jak widzisz nikt jakos bardzo nie ukrywał - ilustracją do płonącej
    kii było rozbite bmw :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-11-06 19:19:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 13:15, J.F pisze:

    > 3 tys to nie 10.

    Ale 10 tys to jest wszystkich w KSP. Na raz będzie właśnie koło trzech
    tysięcy, czyli cały stołeczna komenda ganiała za gościem. Pamietasz jak
    według KSP wygląda 100 tysięcy osób - to tłum rozciągnięty na 4 kilosy
    na dupasmowych ulicach wraz z chodnikami i torowiskiem;) Czyli trzy
    tysie kulsonów to 120 metrów bieżących marszu miliona;)

> [...]
    > to założenie ze wszyscy patrolowcy dostali priorytetowe zadanie,
    > plus dzielnicowi, plus pół kryminalnych ... a moze nawet i drogówce

    I biurwom i dyżurnym i jeszcze szkółka w legionowie słyszała, więc też
    ich policzyli;)

    > Z drugiej strony - w Gdansku chyba szukał jeden tysiąc czy więcej?

    Amatorzy;)
    > P.S. Jak to jest - policja utrzymuje jakies koszary, jak nagle trzeba
    > sciagnać tysiąc czy wiecej na nagłą akcję?

    Na miesiączkę:P Pewnie i by mogli, jednak jakoś tłumów kulsonów na
    bielanach nie zarejestrowałem a jakby wszyscy policjanci z KSP by mi się
    zebrali na kwadracie to ktoś by coś zauważył;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-11-06 19:20:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 13:18, J.F pisze:

    > Spoleczenstwo lubi widziec przestępów w kajdankach.

    To czemu nie pokazali majtczaka?:P

    > I jak widzisz nikt jakos bardzo nie ukrywał - ilustracją do płonącej
    > kii było rozbite bmw :-)

    Ale jak trzeba było potwierdzić na piśmie to tydzień im to zajęło:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-11-06 20:09:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Nov 2023 19:20:52 +0100, Shrek wrote:

    > To czemu nie pokazali majtczaka?:P

    Bo sie nie dał złapać?

    Tzn mieli go bez kłopotu, ale widac spoleczenstwo bardziej nie lubi,
    jak sie niewinnych aresztuje :-)

    A propos - jak to tam z Giertychem było?
    Tak go mieli ochotę aresztować i co?

    > Ale jak trzeba było potwierdzić na piśmie to tydzień im to zajęło:P

    A konkretne daty znasz?
    Kto zapytał, kiedy zapytał, kiedy odpowiedziano, co odpowiedziano?

    Na razie to miesiąc minął, a ZEA cos go nie wydaje ...

    J.

  • 10. Data: 2023-11-06 20:17:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 20:09, J.F pisze:
    > A propos - jak to tam z Giertychem było?
    > Tak go mieli ochotę aresztować i co?

    A wrócił? No to immunitet.

    Robert