  • 1. Data: 2023-11-03 18:01:42
    Temat: Protestowanie w sieci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Premier w czasie pandemii stwierdził że "obywatele maja prawo
    protestować, ale protestować nie na ulicy, ale w sieci" (btw sprytnie -
    wtedy to będzie hejt);)

    Lotna brygada opozycji zarzuciła na siebie sieć rybacką i poszła na
    miesiączkę;) Policjanci skierowali wniosek do sądu. Dziś zapadł wyrok -
    oczywiście uniewiniający.

    Ale jest plus - kulsony też wykazały się poczuciem humoru i wniosek o
    ukaranie wniósł komisariat własciwy dla sieci rybackich... czyli rzeczny;)

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-prot
    est-w-sieciach-podczas-miesiecznicy-wyrok-7420746

    Przy okazji tradycyjnie przypomniała że wszelkie obostrzenia kowidowe w
    tym czasie były z dupy wzięte, czyli egzekfujący je funkcjonariusze
    działi bezprawnie:

    "Sędzia przypomniała, że artykuł 54 Kodeksu wykroczeń brzmi: Kto
    wykracza przeciwko wydanym z upoważnienia ustawy przepisom porządkowym o
    zachowaniu się w miejscach publicznych, podlega karze grzywny do 500
    złotych albo karze nagany.

    - Czyli muszą być to przepisy z upoważnienia ustawy, a nie
    rozporządzenia czy zarządzenia, jak to mamy w tej sprawie - podsumowała. "

    Jesteśmy poważnym państwem, nasza kulsoneria jest poważna;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-11-06 10:53:49
    Temat: Re: Protestowanie w sieci
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Nov 2023 18:01:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > Lotna brygada opozycji zarzuciła na siebie sieć rybacką i poszła na
    > miesiączkę;) Policjanci skierowali wniosek do sądu. Dziś zapadł wyrok -
    > oczywiście uniewiniający.

    Ciekawe, czy kulsoneria będzie się odwoływać, bo to była pierwsza
    instancja.
    Byłoby bardzo ideowo i po linii brnąć do końca.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2023-11-06 17:03:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Nov 2023 18:01:42 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-prot
    est-w-sieciach-podczas-miesiecznicy-wyrok-7420746

    Hm, rzeczny dlatego, ze rzecznych skierowano do pilnowania rejonu?
    Czy po prostu miał wolne moce przerobowe?

    > Przy okazji tradycyjnie przypomniała że wszelkie obostrzenia kowidowe w
    > tym czasie były z dupy wzięte, czyli egzekfujący je funkcjonariusze
    > działi bezprawnie:

    I co teraz - odczekac na uprawomocnienie ... i oskarzyc komendanta o
    przekroczenie uprawnien ?

> [...]
    > rozporządzenia czy zarządzenia, jak to mamy w tej sprawie - podsumowała. "
    >
    > Jesteśmy poważnym państwem, nasza kulsoneria jest poważna;)

    Przy czym tam jest zarzut korzystania z "tuby".
    No i tak mam mieszane uczucia ... cel moze i szczytny (*),
    ale jak pod moimi oknami?
    Ale co - "darcie ryja" bez "tuby" nalezy tolerować?
    A jak tysiąc ludzi będzie darło?

    (*) - chyba nawet nie, bo to w celu zakłocenia innej manifestacji.

    Zaraz zaraz ... to LBO nie wolno sie gromadzic, a uczestnikom
    miesięcznicy wolno? Ale to jakies "wyjscie z koscioła było" ...
    a ile osób na mszy?

    J.

  • 4. Data: 2023-11-06 19:11:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 17:03, J.F pisze:

    > Hm, rzeczny dlatego, ze rzecznych skierowano do pilnowania rejonu?
    > Czy po prostu miał wolne moce przerobowe?

    Widać wszystkich co się da tam wrzucali...

    > I co teraz - odczekac na uprawomocnienie ... i oskarzyc komendanta o
    > przekroczenie uprawnien ?

    Fajnie by było... Okazałoby się że komendant żadnego rozkazu nie wydał i
    w zasadzie to kulsony tam hobbystycznie za nomen omen psi chuj stali;)

> [...]
    > ale jak pod moimi oknami?
    > Ale co - "darcie ryja" bez "tuby" nalezy tolerować?

    No widać darcie ryja w celach politycznych jest gwarantowane przez
    konstytucję.

    > Zaraz zaraz ... to LBO nie wolno sie gromadzic, a uczestnikom
    > miesięcznicy wolno?

    Tak, a bo co? I jedno i drugie jak się okazuje bez żadnego trybu.

    > Ale to jakies "wyjscie z koscioła było" ...
    > a ile osób na mszy?

    Swoją drogą za cztery dni miesiączka. Ciekawe czy kulsony będą warować,
    czy przeczuwają zmianę pana:P

    A tak w ogóle to kusony mogą sobie hasać po poligonach samopas?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-11-06 20:15:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Nov 2023 19:11:16 +0100, Shrek wrote:

    > Fajnie by było... Okazałoby się że komendant żadnego rozkazu nie wydał i
    > w zasadzie to kulsony tam hobbystycznie za nomen omen psi chuj stali;)

    Tu nie chodzi o to, kto stał, stać wolno, tylko kto bezpodstawny
    wniosek o ukaranie podpisał.

    > No widać darcie ryja w celach politycznych jest gwarantowane przez
    > konstytucję.

    W nocy też?
    To czekamy na jakiegos pijaczka, ktoremu policja uniemozliwi
    gwarantowany konstytucyjnie protest.

    > Tak, a bo co? I jedno i drugie jak się okazuje bez żadnego trybu.

    Nie wiem, moze miesięcznicy nie było, moze prywatnie poszli ..

    > Swoją drogą za cztery dni miesiączka. Ciekawe czy kulsony będą warować,
    > czy przeczuwają zmianę pana:P

    Rozkaz dostaną, to będą.
    Moze tylko jakos mniej aktywnie ...

    > A tak w ogóle to kusony mogą sobie hasać po poligonach samopas?

    No przeciez na rozkaz :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-11-06 20:22:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 20:15, J.F pisze:

    > Tu nie chodzi o to, kto stał, stać wolno, tylko kto bezpodstawny
    > wniosek o ukaranie podpisał.

    E tam. Samowolka:P Jacyś rzeczni - coś im się popierdoliło:P

    > W nocy też?

    Pewnie zależy od okoliczności. W sumie sam darłem po nocy żeby jebać pis
    i konfederację:P

    > Nie wiem, moze miesięcznicy nie było, moze prywatnie poszli ..

    Jak nie było jak była? A od kiedy to kulsoby prywatne spacery tłumnie
    obstawiają?

    > Rozkaz dostaną, to będą.
    > Moze tylko jakos mniej aktywnie ...

    No właśnie, pan na wylocie, granatnik na wylocie... Przyjść pewnie
    przyjdą, ale pajacować to już chyba nie będą, bo wiedzą że w chuja tną i
    cięcie właśnie się skończyło.

    > No przeciez na rozkaz :-)

    No i co z tego że na rozkaz? Ich jursdykcja czy każdorazowo muszą
    plaszczaka prosić o pozwolenie na wejście na poligon?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-11-06 20:45:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Nov 2023 20:22:33 +0100, Shrek wrote:

    > E tam. Samowolka:P Jacyś rzeczni - coś im się popierdoliło:P

    Jest wniosek i jest podpis.
    To wystarczające.

    > Pewnie zależy od okoliczności. W sumie sam darłem po nocy żeby jebać pis
    > i konfederację:P

    > Jak nie było jak była? A od kiedy to kulsoby prywatne spacery tłumnie
    > obstawiają?

    kulsony obstawialy nielegalne zgromadzenie w sieci :-)

    > No właśnie, pan na wylocie, granatnik na wylocie... Przyjść pewnie
    > przyjdą, ale pajacować to już chyba nie będą, bo wiedzą że w chuja tną i
    > cięcie właśnie się skończyło.

    Jeszcze 5 tygodni będą - zdązą niepokornych wyrzucic.

    > No i co z tego że na rozkaz? Ich jursdykcja czy każdorazowo muszą
    > plaszczaka prosić o pozwolenie na wejście na poligon?

    Zakładają widac, ze jeden minister z drugim uzgodnił.

    J.

  • 8. Data: 2023-11-06 20:54:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Nov 2023 20:45:43 +0100, J.F wrote:

    > Jeszcze 5 tygodni będą - zdązą niepokornych wyrzucic.

    Zapomnialem dodac - ale jak cos nawywijaja, to za 5 tygodni moze ich
    juz nikt nie obronic :-)

    J.

  • 9. Data: 2023-11-06 21:27:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 20:45, J.F pisze:

    > Jest wniosek i jest podpis.
    > To wystarczające.

    Ale komendant się nie podpisał. Samowolka:P

    > kulsony obstawialy nielegalne zgromadzenie w sieci :-)

    No własnie nie. Obstawiały zgromadzenie cyklieczne i to nie to z siecią:P

    > Jeszcze 5 tygodni będą - zdązą niepokornych wyrzucic.

    Nie sądzę.

    > Zakładają widac, ze jeden minister z drugim uzgodnił.

    Ale to się da in blanco i bezterminowo, czy żandarmy muszą oficjalnie
    prosić o pomoc kulsonów, ewentualnie kulsony muszą za każdym razem się
    wpraszać na poligon?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-11-06 21:30:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2023 o 20:54, J.F pisze:

    > Zapomnialem dodac - ale jak cos nawywijaja, to za 5 tygodni moze ich
    > juz nikt nie obronic :-)

    Psie rozkminy. Najlepiej na L4 iść z powodu bóli miesiączkowych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!