  • 191. Data: 2023-11-14 17:29:13
    Temat: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie do końca. Żydzi tam byli "od zawsze". Tylko ONZ to usankcjonował.

    Taa. W 1914 roku było ich koło 50k. U nas koło 3M. W sumie to mamy
    szczęście że u nas sobie izraela nie urządzili. Brutalnie to zabrzmiale
    przy takim podejściu to dla nas bardzo dobrze że już nie mamy znaczącej
    mniejszości żydowskiej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 192. Data: 2023-11-14 17:33:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jaki jest cel tworzenia osiedli dla Żydów na Zachodnim Brzegu Jordanu?

    Antagonizowanie społeczności plestyńskiej w celu uzasadnienia ich
    póxniejszej eksterminacji albo przynajmniej przymusowego wysiedlenia?

    > Jak to technicznie jest zrobione, że da się tam żyć?

    Pewnie normalnie -eksmitują miejscowych jak wróci sie o swoje upominać
    to do sztumu...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 193. Data: 2023-11-14 17:37:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak wygląda w omawianym kontekscie to całe WOT?

    Sądzę że nijak... Zresztą wiesz jak jest - nawet jakby wot miał namioty
    prycze i śpiwory na stanie, to przecież ma mieć na stanie a nie dawać
    kulsonom - a jak nie oddadzą, obszczają albo akurat wtedy wojna
    wybuchnie? (pdk;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 194. Data: 2023-11-14 19:35:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2023 o 17:21, Shrek pisze:

    > Nikt nie mówi, że jest lepsza. Tylko oni się defacto bronią przed
    > agresją żydów.

    Pytanie, czy akurat Żydów. Wydaje mi się, że ONZ wrzucił tam Żydów, a
    oni robią, co muszą.

    > Zawsze było - mniej lub bardziej. Daj spokój - żydzi nawet nie u siebie
    > się raczej słabo integrują i mieli by się z wrogami integrować? Tak samo
    > się integrowali jak właściciele plantacji z murzynami.

    Niewolnicy Izaury nie oglądałeś?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 195. Data: 2023-11-14 19:45:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pytanie, czy akurat Żydów. Wydaje mi się, że ONZ wrzucił tam Żydów, a
    > oni robią, co muszą.

    Muszą nie muszą, to konflikt między żydami a palestyńczykami.
    Palestyńczycy byli u siebie jak się żydów nazjeżdzało i stwierdzili że
    teraz to ich ziemia.

    > Niewolnicy Izaury nie oglądałeś?

    Nie, ale domyślam się, że nie o takiej integracji rozmawiamy. Prawda
    jest taka że to żydzi chcą dokonać czystki etnicznej rdzennej ludności.
    I mojej symapatii to nie budzi. Więc mogę być antysemitą:P Póki co
    potępianie żydowskich czystek etnicznych nie jest karalne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 196. Data: 2023-11-14 20:11:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.11.2023 o 19:45, Shrek pisze:

    > Muszą nie muszą, to konflikt między żydami a palestyńczykami.
    > Palestyńczycy byli u siebie jak się żydów nazjeżdzało i stwierdzili że
    > teraz to ich ziemia.

    Teoretycznie Żydzi też byli u siebie. Tę ziemię im obiecano. :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 197. Data: 2023-11-14 20:20:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teoretycznie Żydzi też byli u siebie. Tę ziemię im obiecano. :-)

    I ty narzekasz że ja się powołuje na mityczne postacie:p Obiecano im też
    życie wieczne w raju po śmierci, więc skoro są tak bardzo przywiązani d
    o obietnic zapisanych w legendach, to niech będą konsekwentni i cieszą
    się że palestyńczycy pomagają im w osiągnięciu wiecznej szczęśliwości:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 198. Data: 2023-11-15 00:57:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > kulsoni telefon chinczykowi gdzie ma podjechać z żarciem dla
    > policjantów, bo sami nie wiedzieli jak się nazywa najbliższa ulica do
    > której można dojechać. Rozumiesz - wysłali pałkarzy bez żarcia i wody do
    > roboty. Jakbyś tak zrobił z prawdziwym psem to byś miał zarzuty
    > znencania się nad zwierzętmi, a kulson przyzwyczajony że go pan gnębi i
    > nawet nie szczeknie:P Przecież mają swoje związki zawodowe, były
    > negocjacie przy uzdrowieniu z psiej grypy jak się władza zesrała że nie
    > będzie komu naziołków pałować - nie mogą załatwić przy okazji kwestii

    Prawdę mówiąc aż trudno w to uwierzyć, ale ja to chyba trochę
    odrealniony jestem. Jak mi w pracy wypada jakaś nasiadówa w porze lanczu
    (11-13) na poziomie ogólnym korpo (kilkaset osób ++) to korpo załatwia
    katering. Bo jak nic umrę z głodu jesli nie zeżrę czegoś do 13, a już na
    pewno nie dojdę 200m do jakiejś budki z żarciem lub 50m do biurka.
    A tych, w wypindrzonym socjalnymi hasłami EU, się wysyła do fizycznej
    roboty na mróz i deszcz i nie zapewnia nawet ciepłego picia. To jak ma
    być z nimi dobrze?

    --
    Marcin

  • 199. Data: 2023-11-15 01:02:22
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > o obietnic zapisanych w legendach, to niech będą konsekwentni i cieszą
    > się że palestyńczycy pomagają im w osiągnięciu wiecznej szczęśliwości:P

    To jest problem i paradoks praktycznie wszystkich religii: każdy chce
    iść do nieba, ale nikt nie chce umierac.

    --
    Marcin

  • 200. Data: 2023-11-15 06:12:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jest problem i paradoks praktycznie wszystkich religii: każdy chce
    > iść do nieba, ale nikt nie chce umierac.

    Dlatego obietnice fikcyjnych postaci proponuję pominąć w tej dyskusji:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!