    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tak jeszcze o policji w mediach
    Date: Mon, 6 Nov 2023 19:19:29 +0100

    W dniu 06.11.2023 o 13:15, J.F pisze:

    > 3 tys to nie 10.

    Ale 10 tys to jest wszystkich w KSP. Na raz będzie właśnie koło trzech
    tysięcy, czyli cały stołeczna komenda ganiała za gościem. Pamietasz jak
    według KSP wygląda 100 tysięcy osób - to tłum rozciągnięty na 4 kilosy
    na dupasmowych ulicach wraz z chodnikami i torowiskiem;) Czyli trzy
    tysie kulsonów to 120 metrów bieżących marszu miliona;)

    > Ponieważ chyba nie bardzo było wiadomo kogo i gdzie szukać,
    > to założenie ze wszyscy patrolowcy dostali priorytetowe zadanie,
    > plus dzielnicowi, plus pół kryminalnych ... a moze nawet i drogówce
    > kazali zwracać uwagę.

    I biurwom i dyżurnym i jeszcze szkółka w legionowie słyszała, więc też
    ich policzyli;)

    > Z drugiej strony - w Gdansku chyba szukał jeden tysiąc czy więcej?

    Amatorzy;)
    > P.S. Jak to jest - policja utrzymuje jakies koszary, jak nagle trzeba
    > sciagnać tysiąc czy wiecej na nagłą akcję?

    Na miesiączkę:P Pewnie i by mogli, jednak jakoś tłumów kulsonów na
    bielanach nie zarejestrowałem a jakby wszyscy policjanci z KSP by mi się
    zebrali na kwadracie to ktoś by coś zauważył;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!