  • 1. Data: 2005-04-11 14:12:35
    Temat: znizki OC a wspolmalzonek
    Od: "gemini" <g...@e...com>

    Witam,

    Moj ojciec ma znizki za bezszkodowa jazde w PZU (wlasciwie wszystkie mozliwe
    znizki).
    Agent ubezpieczeniowy mi powiedzial, ze jezeli nie ma rozdzielnosci
    majatkowej pomiedzy malzonkami to moja matka moze isc do PZU, poprosic o
    wypis, i potem gdy kupie samochod i ustanowie matke jako wspolwlasciciela,
    to bede mogl korzystac ze znizek ojca. Ojca nie chce ustanawiac jako
    wspolwlasciciela.

    Czy to prawda? Czy komus sie cos pomylilo?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    gemini

  • 2. Data: 2005-04-11 14:25:20
    Temat: Re: znizki OC a wspolmalzonek
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy to prawda? Czy komus sie cos pomylilo?

    Nieprawda ... nie bedziesz korzystal z znizek ojca, tylko matki. Poza
    tym wcale nie musi byc tak rozowo ... ubezpieczyciel moze doliczyc do
    ubezpieczenia zwyzke, jesli np. wspolwlascicielem bedzie osoba w wieku
    ponizej 25 lat.

    --
    Krzysiek, http://www.krzysiekpp.prv.pl/ford/escort.jpg
    Najczesciej Krakow i rozne takie okolice, Maycom EM-27, #19

  • 3. Data: 2005-04-11 14:43:57
    Od: "gemini" <g...@e...com>

> [...]
    > tym wcale nie musi byc tak rozowo ... ubezpieczyciel moze doliczyc do
    > ubezpieczenia zwyzke, jesli np. wspolwlascicielem bedzie osoba w wieku
    Dzieki za odpowiedz.
    No kurcze, to sie mozna zalamac zeby agenci taki kit wciskali :(
    Matka akurat nie ma zadnych znizek, ale jakby ze starszego przeszlo to i tak
    by mi sporo dalo, nawet jakby doliczyli zwyzke za wiek..

  • 4. Data: 2005-04-11 14:50:07
    Od: "gemini" <g...@e...com>

    "gemini" <g...@e...com> wrote in message

> [...]
    > Matka akurat nie ma zadnych znizek, ale jakby ze starszego przeszlo to i
    > tak by mi sporo dalo, nawet jakby doliczyli zwyzke za wiek..
    A to moze inaczej, jakby wspolwlascicielem zrobic kogos innego z rodziny,
    kto ma tez. w PZU wiekszosc znizek, a ja bym skorzystal z nich przy
    ubezpieczeniu w innym towarzystwie, to czy ten ktos stracilby swoje w razie
    gdybym mial wypadek?

    A czy sa moze jakies towarzystwa ktore nie doliczaja zwyzek na wiek, jezeli
    jeden z wspolwlascicieli ma ukonczone 25lat,a inny nie?

    pozdrawiam

    gemini

  • 5. Data: 2005-04-11 14:57:09
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > kto ma tez. w PZU wiekszosc znizek, a ja bym skorzystal z nich przy
    > ubezpieczeniu w innym towarzystwie, to czy ten ktos stracilby swoje w razie

    W przypadku szkody znizki tracą wszyscy wspolwlasciciele auta.

    > A czy sa moze jakies towarzystwa ktore nie doliczaja zwyzek na wiek, jezeli
    > jeden z wspolwlascicieli ma ukonczone 25lat,a inny nie?

    Poszukaj ... być moze są.

  • 6. Data: 2005-04-11 16:12:39
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    Moze troche nie na temat ale ostatnio zmienialem auto poprzednie bylo
    wlasnoscia mojej zony i mojego ojca. Ojciec byl tym ktory gwarantowal
    znizki (60%), ale teraz nowe auto jest juz tylko na zone. Wiec poszedlem z
    nia do agenta i mowie 'Psze Pana kupilismy auto i chcemy OC kupic,
    mielismy juz jedno auto i oto ostatnie jego ubezpieczenie w PZU ale teraz
    chcemy to nowe ubezpieczyc tam gdzie najtaniej. Facet wzial ostatnie OC ze
    starego auta, na ktorym widnialo nazwisko ojca, wial dowod rejestracyjny
    starego auta gdzie moja zona widniaja jako wspolwlasciciel. I nie pytal
    sie jak dlugo zona jest wpolwascicielem, tylko wypisal nam ubezpieczenie w
    Cigna IDUNA, czy jakos tak ... oczywiscie 60% znizek .. roczna stawka ok.
    360zl... Wiec nie trzeba bylo chodzic po zaden zaswiadczenia do PZU, ani
    nic innego cudowac ...

    --
    pozdrawiam
    Krasnal

  • 7. Data: 2005-04-11 18:23:08
    Temat: Odp: znizki OC a wspolmalzonek
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik gemini <g...@e...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:d3e0su$km2$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > wspolwlasciciela.
    > Czy to prawda? Czy komus sie cos pomylilo?

    Ja przez cos takiego przechodziłem w PZU - mąż może "podarować" żonie swoje
    zniżki. Wtedy ona startuje od razu np. z 60 % - nawet jeżeli to jej pierwsze
    auto (albo część auta).

    Od tej pory ich zniżki "żyją" już oddzielnie - jej szkody nie obciążają
    konta męża i odwrotnie.

    --
    Tomasz
    Pułapka spamowa: "adres_antyspamowy" -> "jakubwedrowycz"

  • 8. Data: 2005-04-11 19:07:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > 360zl... Wiec nie trzeba bylo chodzic po zaden zaswiadczenia do PZU, ani

    Zdziwisz sie .... agent ma to gdzies. Byly juz przypadki, ze agenci
    proponowali umowy z 60% znizek nawet nowym klientowym, pomimo ze ci nie
    mieli do tych znizek prawa. Przy takim ukladzie okazuje sie dopiero przy
    zgloszeniu szkody, ze firma odmawia wyplaty, bo twierdzi, ze klient ją
    oszukal podajac nienalezne znizki.

    Ja tez moglem zawrzec taką umowe .... agent w Warcie zaproponowal mi to
    wprost z tekstem "nikt tego przeciez nie sprawdza".

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-04-12 06:40:24
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > W przypadku szkody znizki tracą wszyscy wspolwlasciciele auta.

    nie w przypadku allianz, tak zwyzki ida na auto, a nie na wlascicieli

  • 10. Data: 2005-04-12 06:44:41
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    > A czy sa moze jakies towarzystwa ktore nie doliczaja zwyzek na wiek, jezeli
    > jeden z wspolwlascicieli ma ukonczone 25lat,a inny nie?

    Np. Samopomoc w zeszlysz roku nei doliczala.

    Volvo 850 2,5 20V + LPG