    From: "gemini" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: znizki OC a wspolmalzonek
    Date: Mon, 11 Apr 2005 16:50:07 +0200

    "gemini" <g...@e...com> wrote in message
    news:d3e2o4$6pj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dzieki za odpowiedz.
    > No kurcze, to sie mozna zalamac zeby agenci taki kit wciskali :(
    > Matka akurat nie ma zadnych znizek, ale jakby ze starszego przeszlo to i
    > tak by mi sporo dalo, nawet jakby doliczyli zwyzke za wiek..
    A to moze inaczej, jakby wspolwlascicielem zrobic kogos innego z rodziny,
    kto ma tez. w PZU wiekszosc znizek, a ja bym skorzystal z nich przy
    ubezpieczeniu w innym towarzystwie, to czy ten ktos stracilby swoje w razie
    gdybym mial wypadek?

    A czy sa moze jakies towarzystwa ktore nie doliczaja zwyzek na wiek, jezeli
    jeden z wspolwlascicieli ma ukonczone 25lat,a inny nie?

    pozdrawiam

    gemini