  • 11. Data: 2005-04-12 11:44:43
    Temat: Re: znizki OC a wspolmalzonek
    Od: "gemini" <g...@e...com>

    "Grzegorz Predki" <n...@s...com> wrote in message
    news:d3fr1h$2up$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Np. Samopomoc w zeszlysz roku nei doliczala.

    Ja mam w samopomocy obecny samochod przedluzalem u nich OC w sierpniu
    zeszlego roku no i jestem na 100% pewien ze doliczyli mi za wiek tak samo
    jak rok wczesniej:(

  • 12. Data: 2005-04-20 18:21:06
    Od: Krzyku <krzyku@nospam_o2.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > W przypadku szkody znizki tracą wszyscy wspolwlasciciele auta.

    > Poszukaj ... być moze są.

    Raczej nie ma takich ubezpieczycieli - polecam wejsc do agencji ktora
    dysponuje oferta wiekszosci ubezpieczycieli i tam ci poiwedza, (w lodzi
    moge polecic na sienkiewicza, kolo tvp)