    From: Krasnal <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: znizki OC a wspolmalzonek
    Date: Mon, 11 Apr 2005 18:12:39 +0200

    Moze troche nie na temat ale ostatnio zmienialem auto poprzednie bylo
    wlasnoscia mojej zony i mojego ojca. Ojciec byl tym ktory gwarantowal
    znizki (60%), ale teraz nowe auto jest juz tylko na zone. Wiec poszedlem z
    nia do agenta i mowie 'Psze Pana kupilismy auto i chcemy OC kupic,
    mielismy juz jedno auto i oto ostatnie jego ubezpieczenie w PZU ale teraz
    chcemy to nowe ubezpieczyc tam gdzie najtaniej. Facet wzial ostatnie OC ze
    starego auta, na ktorym widnialo nazwisko ojca, wial dowod rejestracyjny
    starego auta gdzie moja zona widniaja jako wspolwlasciciel. I nie pytal
    sie jak dlugo zona jest wpolwascicielem, tylko wypisal nam ubezpieczenie w
    Cigna IDUNA, czy jakos tak ... oczywiscie 60% znizek .. roczna stawka ok.
    360zl... Wiec nie trzeba bylo chodzic po zaden zaswiadczenia do PZU, ani
    nic innego cudowac ...

    --
    pozdrawiam
    Krasnal