    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: znizki OC a wspolmalzonek
    Date: Mon, 11 Apr 2005 21:07:41 +0200

    > starego auta gdzie moja zona widniaja jako wspolwlasciciel. I nie pytal
    > sie jak dlugo zona jest wpolwascicielem, tylko wypisal nam ubezpieczenie w
    > Cigna IDUNA, czy jakos tak ... oczywiscie 60% znizek .. roczna stawka ok.
    > 360zl... Wiec nie trzeba bylo chodzic po zaden zaswiadczenia do PZU, ani
    > nic innego cudowac ...

    Zdziwisz sie .... agent ma to gdzies. Byly juz przypadki, ze agenci
    proponowali umowy z 60% znizek nawet nowym klientowym, pomimo ze ci nie
    mieli do tych znizek prawa. Przy takim ukladzie okazuje sie dopiero przy
    zgloszeniu szkody, ze firma odmawia wyplaty, bo twierdzi, ze klient ją
    oszukal podajac nienalezne znizki.

    Ja tez moglem zawrzec taką umowe .... agent w Warcie zaproponowal mi to
    wprost z tekstem "nikt tego przeciez nie sprawdza".

    --
    Krzysiek, Krakow