  • 171. Data: 2023-10-16 22:36:46
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: cef <c...@i...pl>

    > W ustawie jest kilka legalnych powodów ekshumacji, ale nie ma wśród nich
    > woli wyborców - nawet wyrażonej w referendum.

    Nie sądzisz chyba, że to stanowiło by jakiś problem jeśli będzie
    polityczna wola. I bez referendum by się dało.

  • 172. Data: 2023-10-17 01:55:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > IMO - w 2015 podobnie - mniej przegrał Komorowski, a bardziej PO.

    MZ ani, ani. Zobaczcie co się wtedy zaczęło dziac, nie tylko w Polsce
    ale na całym świecie. Zaczął wchodzić populizm z ich metodami. To są
    ludzie bez skrupułów dla których cel uświęca każde środki. Nigdy w
    czasie ostatniego pokolenia nie było korupcji politycznej na taką skalę.
    Liberałowie (ponownie, nie tylko w Polsce) nie byli na to po prostu
    przygotowani, tak jak nie przyszło im do łba, że władza to tez obowiązek
    dbania o tych mniej uprzywilejowanych. Zostawili ich samym sobie, bo
    przeciez każdy ma równe szanse. Do tego dochodzą odrealnione wypowiedzi
    polityków PO w stylu, np. Muchy, że ona nie przypuszczała, że ludzie
    jeżdzą jeszcze takimi pociągami. I dokładnie to wykorzystali populiści.
    Bez wiekszych problemów, bo większość z nich to ludzie bez zasad, a
    wiekszość suwerena na takie manipulacje jest podatna.

    Teraz, poza rozliczeniem ostatnich 8miu lat głownym zadaniem opozycji
    powinna być edukacja tego suwerena. Niestety wcale nie jest to proste bo
    mówimy o kształtowaniu pewnej dojrzałości społecznej, a nie serwowaniu
    prymitywnej propagandy w stylu pisu.

    --
    Marcin

  • 173. Data: 2023-10-17 06:22:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Na Placu Piłsudskiego akurat już jeden grób jest. Po za tym to naprawdę
    > była tragedia i wątpię, by ktokolwiek odmówił.

    Nie sądzę - był miernym prezydentem, którego w zasadzie jedynym
    osiągnięciem było że efektownie zginął "na służbie", więc nie było
    żadnych podstaw żeby go grzebać "wyjątkowo". Zresztą ty sugerujesz, że
    warszawa robiła pod górkę bo byliśmy źli że go zakopali w krakowie a nie
    u nas:P

    > Co innego teraz po tych
    > wszystkich szopkach. Ale nie w kilka dni po katastrofie. Jeszcze by
    > tłumnie na pogrzeb przyszli.

    Jakby bez szopek był pogrzeb na powązkach to zapewne nikt by nie dymił
    ani nie narzekał. Problem w tym że brat by potem nie bardzo miał gdzie
    szopki urządzać więc i tak trzeba by gdzieś pomnik wcisnąć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 174. Data: 2023-10-17 11:45:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 20:48:23 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem akurat nie. Kaczyńki zrozumiał wreszcie, ze problemem jet
    > jego osoba. PiS ma duże poparcie w społeczeństwie, ale Jarosław
    > Kaczyński nie i wygrywali, gdy go przed wyborami chowano.

    No widzisz - a Lech problemem nie był.

    IMHO - w 2015, a nawet wczesniej skonczyło sie poparcie spoleczne dla
    PO. A Komorowski był z PO.

    Bo trudno tez nazwać Dude popularnym politykiem wtedy.

    > Ja jestem zdania że tak, ale co ja mogę.

    J.

  • 175. Data: 2023-10-17 12:22:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 16:56:26 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jakby chcieli go ubóstwić, to by walnęli jakieś mauzoleum, a nie "schody
    > donikąd".

    Schody walnęli, kiedy rozgościli się przy korycie.
    Wtedy byli w opozycji, więc skromnie poprzestali na Wawelu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 176. Data: 2023-10-17 12:25:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 15:55:34 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > (Jarosław) przegral, nie tak znowu dużo, Komorowski wygrał ...
    > i tylko na 1 kadencję poparcia starczyło ..

    Co nie zmienia faktu, że Lech K. był naburmuszonym ćwokiem. Jako pyszałek
    uważał się za wspanialca, którego nie dotyczą prawa fizyki i dlatego
    popełnił widowiskowe samobójstwo przy okazji zabijając 95 osób.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 177. Data: 2023-10-17 12:31:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 16 Oct 2023 18:17:59 +0200, Shrek napisał(a):

    > https://www.google.pl/maps/@52.2409243,21.0137684,3a
    ,47.5y,94.32h,89.88t/data=!3m6!1e1!3m4!1skSlx0P93Wby
    jNXWEetARPw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > BTW - google mu mordę ocenzurowało;)

    Wygląda jak żywy, więc pewnie chodzi upublicznianie wizerunku.

  • 178. Data: 2023-10-17 12:57:17
    Temat: Re: Polityka pochówkowa [Was: zniszczenie mienia]
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A nie u Św. Brygidy?

    -----

  • 179. Data: 2023-10-17 13:13:35
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A tak swoją drogą gdzie odwiedzasz dawców narządów?

    -----

  • 180. Data: 2023-10-17 14:19:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Oct 2023 21:04:54 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > W ustawie jest kilka legalnych powodów ekshumacji, ale nie ma wśród nich
    > woli wyborców - nawet wyrażonej w referendum.

    Ale przeniesienia grobów są, i nawet referendum nie trzeba.

    Tylko nie wiem, kto miałby być związany wynikiem - rodzina, władze,
    biskup? :-)

    J.