    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zerwane plomby gwarancyjne
    Date: Thu, 13 Jul 2006 19:04:47 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 13.07.2006 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:
    > Jeżeli w warunkach gwarancji jest coś o tym że klient nie może
    > samodzielnie grzebać w sprzęcie, to myślę że zerwanie tych plomb możnaby
    > traktować jako niedotrzymanie warunków gwarancji.

    Myślę że nie, a ewentualne wykazanie,że faktycznie grzebał będzie
    spoczywało na gwarancie.

    > W końcu nalepka z datą produkcji jest czymś tak powszechnie znanym jako
    > plomba gwarancyjna, że tłumaczenie się klienta że myślał że to jakieś
    > nalepki jest sporo naciągane. Inna sprawa, że domniemanie grzebania
    > przez klienta w środku też :)

    Dokładnie. A nawet gdyby w gwarancji jakieś obostrzenie było, to zawsze
    pozostaje reklamacja z tyt. niezgodności z umową i szczerzę wątpię aby
    mógł z tego powodu odmówić, no chyba żeby niezgodność była w obrębie samej
    nalepki :)

    --
    Marcin