  • 1. Data: 2003-10-20 13:12:58
    Temat: zatrzec powiazania
    Od: "Zenek S" <a...@p...com>

    Moja matka byla pijaczka, miala rozne wyroki na swoim koncie, fatalna opinie
    w srodowisku.
    Czy ja, jako osoba pelnoletnia, dysponuje jakimis mozliwosciami prawnymi,
    aby zlikwidowac jakiekolwiek moje powiazania z ta osoba?

    Jak dziecko jest nieletnie to sad moze odebrac matce prawa rodzicielskie.

    No ale jak "dziecko" jest juz pelnoletnie to co mozna zrobic zeby ja
    wykreslic nie tylko z pamieci i nie miec z nia zadnych powiazan? Zmienic
    nazwisko... cos jeszcze...

  • 2. Data: 2003-10-20 13:31:28
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Zenek S" <a...@p...com> napisał w wiadomości

    > No ale jak "dziecko" jest juz pelnoletnie to co mozna zrobic zeby ja
    > wykreslic nie tylko z pamieci i nie miec z nia zadnych powiazan? Zmienic
    > nazwisko... cos jeszcze...

    Coś około 95% polaków deklaruje się jako chrześcijanie.
    Czy ta grupa przyciąga tylko margines?

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-20 14:51:37
    Od: "pchela" <p...@w...pl>

    > Coś około 95% polaków deklaruje się jako chrześcijanie.
    > Czy ta grupa przyciąga tylko margines?
    >
    > Pozdr
    > Leszek

    A co to ma wspolnego z zadanym pytaniem?
    Jak masz jakies problemy z wiara pisz na alt.pl.radio.radiomaryja - tam nie
    bedziesz musial czytac ludzi z marginesu.

    bez pozdrowiem
    Pchela

  • 4. Data: 2003-10-20 15:21:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pchela" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma wspolnego z zadanym pytaniem?

    Czy to moja wina że nie rozmiesz"

    > bez pozdrowiem

    A to już kwestia wychowania. Ale żeby się z tym obnosić??

    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-20 15:36:27
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Czy to moja wina że nie rozmiesz"

    Ja tez nie rozumiem ... Objaw nam prawde ...

  • 6. Data: 2003-10-20 15:41:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ja tez nie rozumiem ... Objaw nam prawde ...

    No dobra.
    Ma tyle samo co pytanie zawarte w topicu:
    "No ale jak "dziecko" jest juz pelnoletnie to co mozna zrobic zeby ja
    wykreslic nie tylko z pamieci i nie miec z nia zadnych powiazan?"

    Paniał?

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-10-20 15:50:31
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

> [...]
    > "No ale jak "dziecko" jest juz pelnoletnie to co mozna zrobic zeby ja
    > wykreslic nie tylko z pamieci i nie miec z nia zadnych powiazan?"

    Nadal nie ...
    Co zlego jest w tym ze ktos chce sie odciac od przeszlosci ktora mu ciazy
    Zapewne niemasz jakiegos znajomego/kuzyna czy ktorejs tam wody po kisielu
    ktora weszla w konflikt z prawem ? W takim razie nawet nie wyobrazasz sobie
    jak takie cos moze ciazyc w Polsce ... gdzie nie wiadomo czemu nadal
    pokutuje haslo : Grzechy ojcow dziedzicza synowie ... Zastanow sie nad tym

  • 8. Data: 2003-10-20 16:49:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Co zlego jest w tym ze ktos chce sie odciac od przeszlosci ktora mu ciazy

    Ale co ma to wspólnego z tematyką grupy??
    Tyle samo co moja odpowiedź o 95% chrześcijan w Polsce.
    I nie mniej wspólnego niż Twoje posty;)

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2003-10-20 17:07:40
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:

    > Ale co ma to wspólnego z tematyką grupy??
    > Tyle samo co moja odpowiedź o 95% chrześcijan w Polsce.
    > I nie mniej wspólnego niż Twoje posty;)

    /| /| | |
    ||__|| | Please do not |
    / O O\__ feed the Trolls. |
    / \ Thank You. |
    / \ \ |
    / _ \ \---------------------´
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | _||
    / / \ |____| ||
    / | | | --|
    | | | |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ | ||
    / _ \\ | / `´
    * / \_ /- | | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    Marek

  • 10. Data: 2003-10-20 17:16:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > /| /| | |
> [...]

    A co Mareczku wspólnego z tematem wątku ma obrazek z wejścia do Twojej
    klateczki?
    Nie nakarmili dzisiaj?
    Szczerze Ci wspólczuje tego że MUSISZ klikać na wszystkie wątki czy masz coś
    do powiedzenia w temacie czy nie. Serio.

    Pozdr
    Leszek