  • 1. Data: 2003-10-20 11:58:48
    Temat: Proszę o konkrety!(zmiana regulaminu SDI)
    Od: "Andrzej" <a...@i...pl>

    Czytam dyskusję i coraz mniej rozumiem.Zagmatwaliście to trochę.Ja mam sieć w
    bloku opartą na SDI już 2,5 roku.No i co teraz ja mam zrobić?Zwinąć kable czy
    co?A może stworzyć stowarzyszenie zwykłe i działać dalej?Co o tym sądzicie?
    Pozdrawiam - Andrzej

  • 2. Data: 2003-10-20 12:12:11
    Temat: Re: Proszę o konkrety!(zmiana regulaminu SDI)
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

  • 3. Data: 2003-10-20 12:16:28
    Od: "" <a...@i...pl>

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > sieć w
    > czy
    >
    > Z setek mniej lub bardziej zwariowanych propozycji [1] wybierz tą która Ci
    > najbardziej odpowiada i do niej się zastosuj, lub [2] napisz oficjalne pismo
    > z takim zapytaniem do BOKu i czekaj na odpowiedź.
    >
    > pzdr.

    Dzięki za konkretną odpowiedź.
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-10-20 12:18:46
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

  • 5. Data: 2003-10-20 22:01:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, wrote:

    >+ > Użytkownik "Andrzej" <a...@i...pl> [...]
    >+ > > bloku opartą na SDI już 2,5 roku.No i co teraz ja mam zrobić?
    [...]
    >+ > Z setek mniej lub bardziej zwariowanych propozycji
    [...]
    >+ Dzięki za konkretną odpowiedź.

    Ja bym jeszcze raz i powoli przeczytał odpowiedź Andego.
    Całą.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-10-20 22:03:33
    Temat: Upd: Proszę o konkrety!(zmiana regulaminu SDI)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2003, wrote:
    [...]

    Oczywiście miało być "odpowiedź _Mark_a", przepraszam za
    niepoliczenie odpowiedzi :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-10-20 22:34:45
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

> [...]
    czy
    > co?A może stworzyć stowarzyszenie zwykłe i działać dalej?Co o tym

    Jak narazie wyglada ze bedziesz musial zwinac kable ...
    A juz chodza sluchy z tepsa ma zamiar zabronic dzielenia DSLa ... poprostu
    super ...

  • 8. Data: 2003-10-21 09:27:49
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

> [...]
    sieć w
    > bloku opartą na SDI już 2,5 roku.No i co teraz ja mam zrobić?

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_031021/p
    rawo/prawo_a_2.html

    pzdr

  • 9. Data: 2003-10-21 15:09:04

    Dzięki za odpowiedzi, wiem że nic nie wiem.Złożyłem dzisiaj w tepsie wniosek o
    dsl-a.Z tego co tam widziałem to mają niezły haos.Prawdopodobnie w całej tej
    historii chodzi o to, żeby powoli pozbyć się sdi.jest to jeden z elementów
    działań tepsy do wycofania się tej usługi.A dlaczego - nie mam pojęcia.
    Jest to opinia pracowników z którymi dziś rozmawiałem(oczywiście nieoficjalna)
    Pozdrawiam wszystkich - Andrzej ASK Lotnus

  • 10. Data: 2003-10-21 15:09:35