  • 1. Data: 2003-10-20 11:42:02
    Temat: PILNE - Uczelnia chce odemnie kase
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    zrezygnowłam z naukki na uczelni prywatnej przerwalam studia wzgleedy osobiste
    i prosze powiedziec jaki jest okres przedawnienia bo ponoc mam zaplacic za
    pozostaly okres jaki mi zostal na jaki podpisalam umowe - jaki jest czas
    przedawnienia tego

  • 2. Data: 2003-10-20 12:24:54
    Temat: Re: PILNE - Uczelnia chce odemnie kase
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > pozostaly okres jaki mi zostal na jaki podpisalam umowe - jaki jest czas

    Czy moje świadczenie OPŁĄTA CZESNEGO za studia - jest świadczeniem okresowym -
    z zweizku z art. 118 kc.

  • 3. Data: 2003-10-20 17:11:10
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > osobiste

    > Czy moje świadczenie OPŁĄTA CZESNEGO za studia - jest świadczeniem
    okresowym -
    > z zweizku z art. 118 kc.

    3 lata. Uczelnia prywatna prowadzi dzialalnosc gospodarcza. Ten sam przepis

  • 4. Data: 2003-10-20 18:12:05
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > 3 lata. Uczelnia prywatna prowadzi dzialalnosc gospodarcza. Ten sam przepis

    a nie będzie 2? (ze zlecenia)

    KG

  • 5. Data: 2003-10-20 19:04:27
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>