  • 31. Data: 2003-10-22 12:14:01
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: "Joanna" <n...@W...pl>

    > Użytkownik "Joanna" <n...@W...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśi Cie to aż tak ciekawi to powiem (a to czy uwierzysz to już Twój
    > osobisty problem).
    Dałeś powody do tego pytania... ( a temat testow na czasie hmm)

    > Pomimo że 4 pytania nie wyświetliły się na stronie http://iq.onet.pl/ przed
    > udzieleniem odpowiedzi uzyskałem 137 punkty w mojej kategorii wiekowej ( a
    > mam 41 lat).
    > W innych wczesniej robionych testach uzyskiwałem wyniki w granicach 140-144
    > punkty a więc uważam że testy te są w miarę porównywalne.

    Szczerze gratuluje,a jednocześnie dziwię sie....

    > Co do tego czy punkty te mają rzeczywiste przełożenie na tzw. inteligencję
    > to można by długo dyskutować.

    O właśnie.Czasem nie trzeba testów a tylko właściwego zachowania sie w
    określonej sytuacji i rozróżnienia a zarazem zrozumienia problemu ,nie tylko
    swojego

    pozdr,joanna

  • 32. Data: 2003-10-22 12:23:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > O właśnie.Czasem nie trzeba testów a tylko właściwego zachowania sie w
    > określonej sytuacji i rozróżnienia a zarazem zrozumienia problemu ,nie
    tylko
    > swojego

    O ile ten problem dotyczy prawa a nie spraw moralnych np. nienawiści do
    własnej matki.
    Przynajmniej na tej grupie.

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2003-10-22 20:03:11
    Od: "MDS" <N...@k...pl>

    > Heh, nawet na MOPS? Jak przyjda po alimenty na "kochana mamusie"?

    a na jakiej podstawie mogą chcieć alimenty "na mamusie" ?