  • 11. Data: 2003-10-20 17:28:52
    Temat: Re: zatrzec powiazania
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bn14qo$heo$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [................]
    > [ rozwalone ASCII]

    Aby wklejać takie arcydzieła i aby to "jakoś" wyglądało
    trzeba odpowiedznio ustawić czytnik. Gdy czcionka będzie
    nieproporcjonalna to ASCII nie będzie takie "rozwalone".
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Przyznanie się do błędu nie poniża, jest aktem odwagi; przeciwnie -

  • 12. Data: 2003-10-20 17:45:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ma tyle samo co pytanie zawarte w topicu:
    > "No ale jak "dziecko" jest juz pelnoletnie to co mozna zrobic zeby ja
    > wykreslic nie tylko z pamieci i nie miec z nia zadnych powiazan?"
    >
    > Paniał?

    Kurcze. Nie mógł byś pisać otwartym tekstem? Bo za diabła Cię nie mogę
    zrozumieć, a z postów innych użytkowników odnoszę wrażenie, że nie jestem
    odosobniony. Nie widzę żadnego związku 95% chrześcijan z marginesem - jak
    sądzę - społecznym. Może się mylę, ale jakoś odnoszę wrażenie, że ty
    dzielisz populację na chrześcijan i ten 5% margines. A to cokolwiek mało
    ma wspólnego z rzeczywistością. Znam cały szereg osób nie będących
    chrześcijanami, których do marginesu społecznego zaliczyć raczej trudno i
    jeszcze więcej przypadków chrześcijan, którzy pomimo tego, że co niedziela
    stoją w pierwszym szeregu przed ołtarzem, to w tygodniu popełniają mało
    chrześcijańskie uczynki.

    Jeśli rodzice gościa przynoszą mu wstyd, to chyba nie ma nic dziwnego
    tym, że stara się on "odciąć" od tej przeszłości. W końcu facet nie szukał
    porady, jak ich zabić? A to, że nie chce, by go utożsamiano z nimi, to z
    nauką kościoła katolickiego ma mało co wspólnego. Pozostałych kościołów
    chrześcijańskich w Polsce nie studiowałem dokładnie, więc nie wiem jakie
    mają dogmaty, ale na mojego nosa nie powinno to również pozostawać w
    sprzeczności z ich naukami.

  • 13. Data: 2003-10-20 17:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zmiana nazwiska, to raczej małe ma znaczenie. Ważniejsza jest w miarę
    możliwości zmiana środowiska i zerwanie kontaktów. Jeśli przeprowadzisz
    się kilkaset kilometrów, to nie będzie miało znaczenia Twoje nazwisko. I
    tak nikt nie skojarzy. Ja bym tego nazwiska nie zmieniał, bo to duży
    kłopot, a mały skutek. Przenieść się gdzie indziej i zerwać kontakt.
    Powinno pomóc.

  • 14. Data: 2003-10-20 17:51:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Aby wklejać takie arcydzieła i aby to "jakoś" wyglądało
    > trzeba odpowiedznio ustawić czytnik.

    Szkoda pisania. Mareczek szczeka z "doskoku" ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-10-20 20:33:52
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda pisania. Mareczek szczeka z "doskoku" ;))

    Poniewaz do trolla Lesia nie wystarczy powiedziec raz, powtarzam:

    SIO TROLLU POD MOST!

    Marek

    P.S. w dyskusje z Lesiem nie warto sie wdawac,
    klasyczny mieszkaniec podmoscia z betonowym muzgiem
    (bo mozgiem tego czegos nazwac nie mozna)

  • 16. Data: 2003-10-20 22:48:00
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

> [...]
    > tak nikt nie skojarzy. Ja bym tego nazwiska nie zmieniał, bo to duży
    > kłopot, a mały skutek. Przenieść się gdzie indziej i zerwać kontakt.

    Heh, nawet na MOPS? Jak przyjda po alimenty na "kochana mamusie"?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 17. Data: 2003-10-21 09:05:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >Nie widzę żadnego związku 95% chrześcijan z marginesem - jak
    > sądzę - społecznym.

    Źle sądzisz. Margines to margines.

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2003-10-21 09:06:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > SIO TROLLU POD MOST!
    >
    > Marek
    >
    > P.S. w dyskusje z Lesiem nie warto sie wdawac,

    Masz rację Mareczku! Uspokój się już.Będzie dobrze;))

    Leszek

  • 19. Data: 2003-10-21 09:07:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Zmiana nazwiska, to raczej małe ma znaczenie. Ważniejsza jest w miarę
    > możliwości zmiana środowiska i zerwanie kontaktów.

    Co ma to wspólnego z prawem (a przypominam ze taka jest tematyka grupy) ?.

  • 20. Data: 2003-10-21 09:19:07
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A to, że nie chce, by go utożsamiano z nimi, to z
    > nauką kościoła katolickiego ma mało co wspólnego.

    A to kochaniu bliźniego swego jak siebie samego?
    A to o wybaczaniu 77 razy?
    A o czczeniu ojaca i matki swojej?
    Mnie chodziło zwłaszcza o chrześcijańskie przebaczenie bo jeśli wg.ankiety ,
    chrześcijan jest 95 % a wokół widzimy tylko chamstwo i nienawiść (nawet do
    własnej matki) to coś jest nie tak.
    Albo ankiety są fałszowane albo po prostu ludzie są zakłamani.

    Pozdr
    Leszek