  • 11. Data: 2006-02-09 13:29:14
    Temat: Re: zaszyfrowany dysk
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 14:16:08 +0100, trojden napisał(a):

> [...]

    Nie musi, jesli moze go to narazic na odpowiedzialnosc karna (albo kogos z
    jego rodziny).

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2006-02-09 13:41:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    trojden napisał(a):

> [...]

    Tak, świadek musi odpowiedzieć. Wskazana odpowiedź : NIE PAMIĘTAM.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-02-09 13:42:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Tak, świadek musi odpowiedzieć. Wskazana odpowiedź : NIE PAMIĘTAM.

    Albo "na Rywina" - w dodatku bedzie w 100% zgodne z prawda:
    "Na podstawie art. 183 KPK, Nie moge udzielić odpowiedzi na to pytanie,
    gdyż udzielenie odpowiedzi mogłoby narazić mnie na odpowiedzialność za
    przestępstwo" :>

  • 14. Data: 2006-02-09 13:46:02
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    Jacek23 wrote:
    > -Sad wzywa na swiadka Pana x, pracownika tej firmy.
    > -Tak Wysoki Sadzie, widzialem jak na dyskach tej firmy bylo
    > instalowane nielegalne oprogramowanie i nielegalne dane, dlatego tez
    > niekt. pracownicy firmy szyfruja dane na dyskach .

    no a co będzie jeżeli ten pracownik skłamał ? ,i włąściciel poda to hasło -
    pracownik będzie siedział - wystarczu mu to uświadomić.

    barakuda

  • 15. Data: 2006-02-09 14:18:06
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    sg wrote:

    > - dowodów nie można przedstawić, bo oskarżony celowo utrudnia dostęp do nich

    - no to jak nie ma dowodow, to DO-WI-DZE-NIA - zobaczymy sie na sprawie
    cywilnej o odszkodowanie i zadoscuczynienie w zwiazku z zepsuciem
    reputacji i pezpodstawnymi zarzutami.

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 16. Data: 2006-02-09 14:19:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

> [...]
    > nielegalne oprogramowanie i nielegalne dane, dlatego tez niekt. pracownicy

    - tak, ten pracownik pracowal u mnie 4 miesiace, ale zostal przylapany
    na kradziezy oraz probie wlamania do danych personalnych. zostal
    dyscyplinarnie zwolniony - o tutaj pelna dokumentacja... obawiam sie, ze
    teraz ego dzialanie to czysta zlosliwosc...

    ________________

  • 17. Data: 2006-02-09 15:59:55
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > A od kiedy to oskarzony ma obowiazek dostarczac na siebie dowody? :)

    no fakt

  • 18. Data: 2006-02-09 16:19:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin L wrote:
    > czy osoba moze zostac pociagnieta do odpowiedzialnosci za nie udzielenie np.
    > policji, bsa, hasla do zaszyfrowanego dysku ? tzn. policja zabiera z firmy
    > komputery , w ktorych dyski sa sprzetowo szyfrowane, jednak nic z nimi nie
    > moze zrobic, gdyz sa one zabezpieczone 128 bitowym kluczem. co wtedy ?

    Już nie pamiętam gdzie, ale gdzieś widziałem zapis, że administrator
    danych musi udostępnić hasła, w przypadku, gdy dane sa szyfrowane lub
    grozi mu odsiadka.
    Jak dobrze pamiętam to chyba gdzieś w ustawie o GIODO.

  • 19. Data: 2006-02-09 16:44:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 09 Feb 2006 10:19:37 -0600, witek napisał(a):

    > Już nie pamiętam gdzie, ale gdzieś widziałem zapis, że administrator
    > danych musi udostępnić hasła, w przypadku, gdy dane sa szyfrowane lub
    > grozi mu odsiadka.

    To źle słyszałeś :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2006-02-09 16:48:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > To źle słyszałeś :)

    Nie słyszałem, tylko widziałem, ale nie chce mi się szukać gdzie.