  • 1. Data: 2006-02-09 12:17:05
    Temat: zaszyfrowany dysk
    Od: "Marcin L" <t...@g...pl>

    czy osoba moze zostac pociagnieta do odpowiedzialnosci za nie udzielenie np.
    policji, bsa, hasla do zaszyfrowanego dysku ? tzn. policja zabiera z firmy
    komputery , w ktorych dyski sa sprzetowo szyfrowane, jednak nic z nimi nie
    moze zrobic, gdyz sa one zabezpieczone 128 bitowym kluczem. co wtedy ?

  • 2. Data: 2006-02-09 12:21:57
    Temat: Re: zaszyfrowany dysk
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 13:17:05 +0100, Marcin L napisał(a):

    > co wtedy ?

    nic

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-09 12:24:43
    Od: "Marcin L" <t...@g...pl>

    > nic

    czy nie bedzie to utrudnianie pracy np. policji ? ;)

  • 4. Data: 2006-02-09 12:24:55
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    proces poszlakowy?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 5. Data: 2006-02-09 12:57:37
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Hikikomori San napisał(a):

    > - Oskarzenie twierdzi, ze na tych dyskach sa nielegalnie kopie
    > oprogramowania i pornografia dziecieca
    > - Od lat jestem wlascicielem tej firmy, dzialamy na rynku uczciwie,
    > nigdy nei bylo zadnych podejrzen, skarg, zadnych dowodow...
    > - Ale oskarzenie twierdzi, ze na tych dyskach sa nielegalnie kopie
    > oprogramowania i pornografia dziecieca
    > - To niech oskarzenie przedstawi dowody...

    - dowodów nie można przedstawić, bo oskarżony celowo utrudnia dostęp do nich

    sg

  • 6. Data: 2006-02-09 12:57:50
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek23 wrote:

> [...]

    oprogramowania i pornografia dziecieca
    - To niech oskarzenie przedstawi dowody...

    ________________
    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj

  • 7. Data: 2006-02-09 12:58:28
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > oprogramowania i pornografia dziecieca
    > - To niech oskarzenie przedstawi dowody...
    -Sad wzywa na swiadka Pana x, pracownika tej firmy.
    -Tak Wysoki Sadzie, widzialem jak na dyskach tej firmy bylo instalowane
    nielegalne oprogramowanie i nielegalne dane, dlatego tez niekt. pracownicy
    firmy szyfruja dane na dyskach .

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 8. Data: 2006-02-09 12:58:52
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > moze zrobic, gdyz sa one zabezpieczone 128 bitowym kluczem. co wtedy ?

    Możesz powiedzieć, że zapomniałeś - niech Ci udowodnią, że pamiętasz :P
    Albo, że hasło zna Twój pies - niech go zmuszą do gadania :P
    Albo, że nie podasz, bo to może zagrozić Twojej rodzinie,
    Albo podawaj im codziennie inny (zły) kod i mów, że sobie nie możesz
    przypomnieć :P

  • 9. Data: 2006-02-09 13:16:08
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

  • 10. Data: 2006-02-09 13:27:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    sg napisał(a):

    > - dowodów nie można przedstawić, bo oskarżony celowo utrudnia dostęp do
    > nich

    A od kiedy to oskarzony ma obowiazek dostarczac na siebie dowody? :)