  • 1. Data: 2006-02-09 12:59:28
    Temat: temat na pracę magisterską
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Ma ktoś pomysł na dobry temat na pracę mag. Pracę chce napisać albo z prawa
    spółek (najlepiej coś z tej dziedziny), prawa cywilnego (szczególnie
    zobowiązania) ewentualnie własność intelektualna albo coś w podobnym
    klimacie. Chciałbym temat który jest ciekawy i jednocześnie rzadki. Jestem
    gotów napisać pracę porównawczą np. porównując jakąś instytucję prawa
    polskiego z common law. Tylko nie wiem własnie o czym by tu pisać:).
    Doradzcie mi.

  • 2. Data: 2006-02-09 16:20:58
    Temat: Re: temat na pracę magisterską
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Rafał Święch wrote:
> [...]
    > gotów napisać pracę porównawczą np. porównując jakąś instytucję prawa
    > polskiego z common law. Tylko nie wiem własnie o czym by tu pisać:).

    Napisz o podejściu ludzi do prawa w Polsce i Europie lub w USA. :)
    Bardzo ciekawy temat z psychologi lub etyki np.

  • 3. Data: 2006-02-09 17:24:40
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    odpowiedzialnosc czlonkow zarzadu spolek kapitalowych za zobowiazania z
    tytulu skladek na ubezpieczenie spoleczne

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-09 19:28:20
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 18:24:40 +0100, Lookasik napisał(a):

    > odpowiedzialnosc czlonkow zarzadu spolek kapitalowych za zobowiazania z
    > tytulu skladek na ubezpieczenie spoleczne
    >
    > pozdrawiam

    dzięki to już jakaś sensowna propozycja:), czekam na następne

  • 5. Data: 2006-02-09 21:31:28
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Rzeczywiscie. Bardzo ciekawe i zapewne rzadkie.
    Istne przelamanie stereotypow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2006-02-09 22:54:15
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 22:31:28 +0100, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rzeczywiscie. Bardzo ciekawe i zapewne rzadkie.
    > Istne przelamanie stereotypow.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    W porownaniu do pierwszej propozycji to jest lepsze..., oczywiscie ciagle
    czekam na coś innego, proponujesz cos?

  • 7. Data: 2006-02-10 10:16:55
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    Chcesz być magistrem a tematu nie potrafisz wymyślić? Nie żebym się czepiał
    ale tytuł zobowiązuje
    Grzesiex

  • 8. Data: 2006-02-10 13:05:47
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 11:16:55 +0100, Grzesiex napisał(a):

    > Chcesz być magistrem a tematu nie potrafisz wymyślić? Nie żebym się czepiał
    > ale tytuł zobowiązuje
    > Grzesiex

    Potrafię wymyśleć, zastanawiam się na kilkoma, jednak myślę, że inni mogą
    mi poddać na myśl jeszcze lepsze propozycję. Prosić o poradę to nie wstyd.
    Jest takie powiedzenie "co dwie głowy to nie jedna". Zgadzam się z Tobą
    tytuł zobowiązuje. Zobowiązuje do tego by liczyć się ze zdaniem innych, a
    nie być zadufanym wyłącznie w sobie i we własnych pomysłach

  • 9. Data: 2006-02-10 13:15:55
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > tytuł zobowiązuje. Zobowiązuje do tego by liczyć się ze zdaniem innych, a
    > nie być zadufanym wyłącznie w sobie i we własnych pomysłach

    Dobrze prawisz :) W takim razie moim skromnym zdaniem w pełni zasługujesz na
    tytuł :) a praca i obrona to tylko czysta formalność.

    Pozdrawiam i KZP w tylną część ciała na szczęście ;)
    Grzesiex

  • 10. Data: 2006-02-10 13:38:34
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 14:15:55 +0100, Grzesiex napisał(a):

> [...]
    > tytuł :) a praca i obrona to tylko czysta formalność.
    >
    > Pozdrawiam i KZP w tylną część ciała na szczęście ;)

    Tylko, że chcę później doktorat zrobić i potrzebny mi bardzo dobry temat,
    żeby zdobyć większe uznanie u promotora:).