  • 1. Data: 2006-02-09 10:55:56
    Temat: usługa
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    Witam.
    PKO SA oferuje usługę pekao24 w ramach której jest opcja pekaointernet. Zgodnie
    z taryfą opłat dla klientów indywidualnych usłaga jest bezpłatna. Natomiast w
    umowie usługobiorca musi upoważnic bank do pobierania opłat za korzystanie z
    usługi. O co tu chodzi i czy wrto się w to angażować.
    pzdr.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-09 11:59:32
    Temat: Re: usługa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    log wrote:
    > Witam.
    > PKO SA oferuje usługę pekao24 w ramach której jest opcja pekaointernet. Zgodnie

    Na pewno nie. PKO (BP) SA nie oferuje pekao24.

    > z taryfą opłat dla klientów indywidualnych usłaga jest bezpłatna. Natomiast w
    > umowie usługobiorca musi upoważnic bank do pobierania opłat za korzystanie z
    > usługi. O co tu chodzi i czy wrto się w to angażować.

    A jaki to ma związek z prawem? Poproś pracowników banku o wyjaśnienie
    zapisów w umowie.

    A opłatę w wysokości 0zł też można pobierać - kto im zabroni? ;)

  • 3. Data: 2006-02-09 18:51:49
    Od: log<n...@p...onet.pl>

    > Na pewno nie. PKO (BP) SA nie oferuje pekao24.

    > A jaki to ma związek z prawem? Poproś pracowników banku o wyjaśnienie
    > zapisów w umowie.
    >
    > A opłatę w wysokości 0zł też można pobierać - kto im zabroni? ;)

    bez sensu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-02-10 09:34:20
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lut o godzinie 19:51, na pl.soc.prawo, log napisał(a):

    > bez sensu

    Nie zupełnie bez sensu.
    Możliwe że ta usługa jest bezpłatna tylko w jakimś okresie - np. pół roku
    od podpisania umowy. Potem jest płatna. Jeżeli tak by było to klauzula jest
    w pełni zasadna - ponieważ po okresie 'promocyjnym' bank nie musi aneksować
    umowy by móc pobierać opłate za usługę która z "promocyjnej" stała się
    "normalaną".

    --
    Herbi
    10-02-2006 10:34:15

  • 5. Data: 2006-02-10 10:03:54
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 9 Feb 2006 10:55:56 +0000 (UTC),
    log <n...@p...onet.pl> screamed:

    1. W Pekao nie PKO.
    2. Mam od kilku lat i nie pobierają.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 11:03:01 user up 10883 days, 22:58, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Document code? Why do you think they call it "code"?