  • 1. Data: 2006-02-09 11:07:48
    Temat: REKLAMA egzamin doradca podatkowy testy odpowiedzi Supermemo
    Od: "LuckyLukeZeglarz" <l...@y...com>

    Chcesz nauczyc sie 1200 pytan do egzaminu na Doradce Podatkowego ?

    Oferuje rewelacyjna baza danych ułatwiająca nauczenie się testów na Egzamin na
    Doradcę Podatkowego !(80% PYTAŃ POKRYWA SIĘ Z EGZAMINEM NA USŁUGOWE PROWADZENIE
    KSIĄG RACHUNKOWYCH)

    Zawiera odpowiedzi na pytania zgodne z lista opublikowana 26 pazdziernika 2005 -
    CZYLI NAJNOWSZE NA STRONIE MINISTERSTWA FINANSÓW,
    obowiazujace na egzaminach od 15 grudnia 2005

    KUPUJESZ SPECJALNĄ BAZE DANYCH UŁATWIAJĄCĄ NAUKĘ

    W księgarni rozwiązania testów w wersji książkowej(np. wydawnictwo FORUM)
    www.tax.pl kosztują PONAD 100 PLN

    a u mnie za 80 PLN masz nie tylko rozwiązania testów, ale i całkowicie
    nowy sposob nauki !

    Baza danych jest oparta na systemie Supermemo, który wspomaga proces
    zapamiętywania poprzez tworzenie algorytmu Twojego "zapominania".

    Na podstawie twoich odpowiedzi na poszczególne pytania tworzy harmonogram
    przypomnień, szczególnie często przypomina te pytania, z którymi miałeś
    najwięcej problemów !

    Nie musisz ślęczeć nad książkami - wystarczy przez 2 tygodnie codziennie
    rozwiązywać testy za pomoca Supermemo przez 1,5 godziny

    a GWARANTUJĘ że zdasz część testową !

    Na maila wysyłam ZA DARMO wersje DEMO - z 12 pytaniami - samemu zobaczysz jak
    to działa !

    Napisz:
    k...@y...com

    TESTY JAK DZIAŁA SUPERMEMO są tu:
    http://www.chip.pl/arts/archiwum/kts/printversion/pr
    intversion_68913.html
    http://www.supermemo.com/english/summary.htm

    Rewelacyjne wymagania sprzętowe:
    Procesor Pentium do 133 MHz
    8 MB RAM
    Windows 95, 98,2000. Windows ME, Windows XP
    Około 15 MB wolnego miejsca
    Grafika 640 x 480, VGA
    CD ROM

    Kontakt do mnie
    Kom 501 024 010
    Mail: k...@y...com

    Oferuje rowniez

    - kazusy z pismami procesowymi za 50
    - i testy w wersji PDF za 29,99

    Moje konto na allegro - LuckyLukeZeglarz