  • 21. Data: 2014-01-15 21:45:28
    Temat: Re: wyrok NSA w sprawie apostazji
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-14 20:42, Andrzej Lawa pisze:
    > "Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych zaczął nakazywać
    > katolickim proboszczom odnotowanie w księdze chrztu aktów apostazji."

    spodziewałbym sie raczej nakazu usuwania wszelkich danych tak jakby ich
    nigdy nie było.

    --
    @foe_pl

  • 22. Data: 2014-01-15 21:52:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-15 10:11, Andrzej Lawa pisze:
    > Dobrze, że przynajmniej chrzest nie wiąże się z okaleczaniem, jak u
    > różnych innych barbarzyńców, ale taki krok zdecydowanie wykracza poza
    > zwykły zarząd i rodzice nie powinni mieć prawa samodzielnie zapisywać
    > dzieci do oszukańczej sekty, która potem kurczowo się ich trzyma i nie
    > pozwala się wypisać.

    na początku chrzescijanstwa sie wiazał. Chrzescijanin mężczyzna musiał
    wpierw być obrzezany. Wymóg dosc szybko zniesiono ze wzgledów
    marketingowych, w Imperium Rzymskim obrzezanie sie nie-Zyda mogło grozic
    nawet smiercią.

    --
    @foe_pl

  • 23. Data: 2014-01-16 01:12:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.01.2014 10:00, Tomasz Kaczanowski pisze:
    /.../
    > To raczej wymysły niektórych księży, co chcą być ponad prawem
    > kościelnym, które nie wymaga wogóle tego by rodzice brali udział w
    > chrzcie,

    LOL.

  • 24. Data: 2014-01-16 01:15:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.01.2014 22:53, hikikomorisan pisze:

    > To samo co z zakazem prowadzenia przez ksiezy po pijaku.

    Kościół akty apostazji wpisywał. Lawa stosując zasady dialektyki
    talmudycznej pisze o sytuacjach, w których apostazji nie było.

  • 25. Data: 2014-01-16 07:12:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Albo jeden trzymający się głoszonych zasad....

    Jakich zasad? W kościele nie ma czegoś takiego.

  • 26. Data: 2014-01-16 08:01:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisa?(a):

    > Kościół akty apostazji wpisywał. Lawa stosując zasady dialektyki
    > talmudycznej pisze o sytuacjach, w których apostazji nie było.

    Kościół wpisywał, że taki i taki delikwent sam siebie ekskomunika
    obłożył i do sakramentów przystępować nie może. Nic ponad to.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 27. Data: 2014-01-16 08:46:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2014 07:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jakich zasad? W kościele nie ma czegoś takiego.

    Regulamin? Wewnętrzne przepisy? Jak zwał tak zwał ;)

    Teoretycznie mają.

  • 28. Data: 2014-01-16 08:50:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2014 08:01, januszek pisze:
    > Smok Eustachy napisa?(a):

    > Kościół wpisywał, że taki i taki delikwent sam siebie ekskomunika
    > obłożył i do sakramentów przystępować nie może. Nic ponad to.

    Smok to chyba jakiś katofaszystowski przydupas, co to (jak widać)
    wszędzie "żydostwo" widzi.

    Generalnie polski kościół ma wewnętrzny "prikaz", żeby kurczowo pilnować
    statystyki "owieczek". I utrudniają jak mogą wypisanie się.

    Smoczy przydupas stosując metodę ignorowania niewygodnych faktów nie
    zauważył np. tego co pisałem o księdzu udającym, że potrzebuje wielu dni
    na zapoznanie się z deklaracją na pół strony.

  • 29. Data: 2014-01-16 08:54:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 21:45, the_foe pisze:

    > spodziewałbym sie raczej nakazu usuwania wszelkich danych tak jakby ich
    > nigdy nie było.

    Trochę ciężko, zwłaszcza jak inni uczestnicy obrzędu nie są
    zainteresowani skreśleniem - nie mogę domagać się usunięcia ich danych,
    a moje niejako wynikają z nich. Mogę tylko domagać się sprostowania
    moich danych i zaprzestania dalszego przetwarzania.

  • 30. Data: 2014-01-16 09:01:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Generalnie polski kościół ma wewnętrzny "prikaz", żeby kurczowo pilnować
    > statystyki "owieczek". I utrudniają jak mogą wypisanie się.

    Wiedza jak to bylo w innych krajach (Wlochy, Hiszpania, Irlandia) wiec
    robia co moga aby sprawe przedluzac. Ot taka gra na czas.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"