  • 11. Data: 2014-01-15 09:39:19
    Temat: Re: wyrok NSA w sprawie apostazji
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 15.01.2014 09:05, t-1 wrote:

    > Rozumiem polskie.
    > Powiedz to ambasadom, najlepiej rosyjskiej lub amerykańskiej.

    co maja do rzeczy rosyjskie ambasady w zwiazku z bazami danych polskich
    obywateli w polskim kosciele?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 12. Data: 2014-01-15 09:48:41
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2014-01-15 09:32, z pisze:
    > trudno ochrzcić dziecko z bez ślubu
    > kościelnego.

    I bardzo dobrze, pomijając kwestie światopoglądowe, , po co chrzcić, jak
    samemu się ma w nosie prawo kościelne, to dożywotnie zapisywanie
    nieświadomych dzieci do organizacji z której nie można się wypisać
    powinno być zakazane.

    marcin

  • 13. Data: 2014-01-15 10:00:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-15 09:32, z pisze:

    > Żałość :-)
    > Wczoraj słuchałem lamentów że trudno ochrzcić dziecko z bez ślubu
    > kościelnego. Nie dogodzi a i kij się zawsze znajdzie...
    > Żałość.
    > Czep się ... jak ją masz :-)

    To raczej wymysły niektórych księży, co chcą być ponad prawem
    kościelnym, które nie wymaga wogóle tego by rodzice brali udział w
    chrzcie, więc nie muszą być nawet katolikami, jedyne co to nie może być
    ich sprzeciwu do ochrzczenia. Inna rzecz, że wtedy teoretycznie przy
    całej ceremonii powinni brać udział tylko rodzice chrzestni, ale to
    zupełnie inna historia.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 14. Data: 2014-01-15 10:08:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 09:05, t-1 pisze:

    > Rozumiem polskie.
    > Powiedz to ambasadom, najlepiej rosyjskiej lub amerykańskiej.

    Od kiedy kościoły mają eksterytorialny status ambasad? I od kiedy księża
    mają status dyplomatów?

    Im się tak marzy, ale nie dla psa kiełbasa!

  • 15. Data: 2014-01-15 10:11:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 09:32, z pisze:

    > Żałość :-)
    > Wczoraj słuchałem lamentów że trudno ochrzcić dziecko z bez ślubu
    > kościelnego. Nie dogodzi a i kij się zawsze znajdzie...

    Dobrze, że przynajmniej chrzest nie wiąże się z okaleczaniem, jak u
    różnych innych barbarzyńców, ale taki krok zdecydowanie wykracza poza
    zwykły zarząd i rodzice nie powinni mieć prawa samodzielnie zapisywać
    dzieci do oszukańczej sekty, która potem kurczowo się ich trzyma i nie
    pozwala się wypisać.

    > Żałość.
    > Czep się ... jak ją masz :-)

    Żałość to twoja stara.

  • 16. Data: 2014-01-15 10:26:00
    Od: z <...@...pl>

  • 17. Data: 2014-01-15 10:30:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-15 10:11, Andrzej Lawa pisze:

    Jak już chcesz się wypisywać to pomyśl o innych "organizacjach" do
    których jesteś zmuszany i innych ważniejszych "kajdanach" co Ciebie
    uciskają bez sensu. Dostrzegasz? Działasz? ;-)
    Nie siedź, nie czekaj...

  • 18. Data: 2014-01-15 10:42:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.01.2014 10:30, z pisze:

    > Jak już chcesz się wypisywać to pomyśl o innych "organizacjach" do

    Teraz chcę się wypisać z tej. Bo chcę i mam prawo.
    Twój "argument" jest idiotyczny.

  • 19. Data: 2014-01-15 17:03:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .pl...
    > Wczoraj słuchałem lamentów że trudno ochrzcić dziecko z bez ślubu kościelnego.
    > Nie dogodzi a i kij się zawsze znajdzie...

    Widać ksiądz kretyn.

  • 20. Data: 2014-01-15 19:26:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.01.2014 17:03, qwerty pisze:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Widać ksiądz kretyn.

    Albo jeden trzymający się głoszonych zasad.... lub chciał więcej "co
    łaska" ;->