  • 1. Data: 2014-01-11 22:40:13
    Temat: Dokumenty wydane zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym
    Od: Kajetan <...@...invalid>

    Czy do ,,dokumentów wydanych zgodnie z przepisami prawa o ruchu
    drogowym'' (art. 86a ust. 4 ustawy o podatku od towarów i usług)
    zaliczyć można kartę pojazdu? O jej wydawaniu mówi art. 77 prawa o ruchu
    drogowym, więc chyba tak - mam rację?

    Chodzi mi o dopuszczalną ładowność, o której mowa w art. 86a. Jeżeli
    jest ona podana w karcie pojazdu, a nie jest w dowodzie rejestracyjnym
    ani w homologacji, to czy warunek nieuznawania za samochód osobowy jest
    spełniony?

    Kajetan