  • 41. Data: 2008-04-14 18:37:20
    Temat: Re: wyposazenie samochodu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemek Lipski w <news:fu05np$7fa$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > A jak wygląda sprawa opon, bo w Niemczech są obowiązkowe zimowe ( w okresie
    > zimowym oczywiście).

    To może najpierw pokaz ten przepis niemiecki. Tylko nie zalecenie, albo
    lokalne ograniczenie w postaci znaku...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 42. Data: 2008-04-14 18:42:09
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > Wiesz co, nie wierzę. To tak śmierdzi legendami urbana, że aż strach.

    Nie musisz wierzyc. Uwierzysz, jak sie zetkniesz z ich policja.
    Wyjatkowo wredna.

    > Policja oczywiście nic nie robi tylko podrzuca dowody, zaś na stanie
    > każdego radiowozu są prochy, nielegalna broń, fałszywa waluta... No a jak
    > cię dopadną to masz przesrane -- 40 lat ciężkich robót i żaden konsul nie
    > pomoże....

    A nasi takich numerow nie robia, jak bardzo chca komus dokopac.

    > Ciekawe kto tak nienawidzi słowaków, że takie opowieści rozpowszechnia,
    > jakby to co najmniej warownia księcia drakuli była albo nie przymierzając
    > USA.

    Nie manipuluj. Mowimy o slowackiej policji, a nie o Slowakach.
    Dla lepszego zobrazowania: nie utozsamiaj urzedu skarbowego
    z kazdym Polakiem ;P

    Slowak w zakresie uslug zrobi wszystko, abys byl zadowolony i ZAPLACIL.
    Policja slowacka tez zrobi wszystko, abys ZAPLACIL.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 43. Data: 2008-04-14 21:36:32
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > To może najpierw pokaz ten przepis niemiecki. Tylko nie zalecenie, albo
    > lokalne ograniczenie w postaci znaku...

    A po co mam go szukać. Zakładamy że istnieje i pytanie jak to się ma do
    polskich samochodów i Konwencji Wiedeńskiej.

    Pozdro Przemek

  • 44. Data: 2008-04-14 21:42:28
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fu0ip4$pv5$1@news.onet.pl...

    > A po co mam go szukać. Zakładamy że istnieje i pytanie jak to się ma do
    > polskich samochodów i Konwencji Wiedeńskiej.

    Ale jak koniecznie chcesz to : ustawa dotyczącą przystosowania samochodów do
    szczególnych warunków zimowych (StVO §2, 3a) przyjęta 1 maja 2006 roku.
    No i teraz, czy to też podchodzi pod Konwencję Wiedeńską?

    Pozdrawiam Przemek

  • 45. Data: 2008-04-15 07:05:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemek Lipski pisze:
> [...]
    > szczególnych warunków zimowych (StVO §2, 3a) przyjęta 1 maja 2006 roku.
    > No i teraz, czy to też podchodzi pod Konwencję Wiedeńską?

    Chyba nie zrozumiałeś do końca. Konwencja Wiedeńska powoduje że w kraju
    który ją ratyfikował lokalne przepisy o wyposażeniu samochodów nie
    dotyczą samochodów rejestrowanych w innym kraju, którym porusza sie
    cudzoziemiec. Tak po prostu, nie ważne jakie są, nie dotyczą. A raczej -
    państwo nie ma prawa karać cudzoziemców za nieprzestrzeganie tych przepisów
    Państwa ratyfikujące konwencję zobowiązały się do jej przestrzegania i
    dostosowania przepisów krajowych. Jeżeli jakieś państwo nie dostosowało
    swoich przepisów do konwencji (a chyba żadne nie zrobiło tego w 100%)
    to cudzoziemiec nie może być z tego powodu poszkodowany.
    Tak to działa.

    Inna sprawa to wyegzekwowanie swoich praw w obcym kraju, często nie
    mogąc porozumieć się z policjantem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 46. Data: 2008-04-15 07:50:08
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 11 Apr 2008 15:08:02 +0000 (UTC),
    Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com> screamed:

    > Dlatego napisałem wydaje mi się - i faktycznie tylko mi się wydawało.

    Chyba, że samochód tzw. firmowy. Wtedy jest.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 09:49:52 user up 11678 days, 21:44, 1 user, load average: 0.00, 0.71, 0.15 ]

    My mail reader can beat up your mail reader.

  • 47. Data: 2008-04-15 10:09:47
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > samochodów rejestrowanych w innym kraju, którym porusza sie cudzoziemiec.

    A czego nie zrozumiałem?? Pytam czy opony także podpadają pod owo
    wyposażenie samochodu.
    Wjeżdżam zimą z oponami letnimi do Niemiec i nagle okazuje się, że tam muszę
    mieć zimowe... Czy można się zasłonić konwencja?

    Pozdro Przemek

  • 48. Data: 2008-04-15 10:18:31
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Tristan napisał:

    > Jak się was słucha, to aż człowiek nie wierzy, ze w EU żyje, bo jakąś taką
    > nienawiść między narodami siejecie, że aż strach. A Czesi co? Bo o nich
    > jeszcze mowy nie było.... Porywają dziewice i rzucają je na pożarcie
    > Janosikowi? E, nie, Janosik Słowak był... To komu oni te dziewice....

    Taaaa, a dziennikarze siali nienawiść do niemieckich policjantów.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik