eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › zwrot towaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 1. Data: 2008-04-10 22:00:17
    Temat: zwrot towaru
    Od: "michal.b" <m...@w...cc>

    witam, pewnie bylo to pytanie kilka razy ale jednak chcialbym sie upewnic:
    czy moge oddac towar do sklepu jesli tak to dlaczego i w jakim czasie?

    dlaczego pytam, otoz w sklepie nie dla idiotow chcialem zakupic futeral na
    nokie, ktory kosztuje 89 zl ale jest zapakowany tak ze odpakowujac go
    uszkadza sie pudelko - zaden ze sprzedawcow nie wyrazil zgody na sprawdzenie
    "jak lezy" na telefonie ani na obejrzenie tego futeralu bez pudelka. dlatego
    zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten towar nie jest
    tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?

    btw pani w dziale reklamacji na pytanie o zwrot kategorycznie stwierdzila ze
    zwrotow nie przyjmuja, jedynie wymienaja na inny towar w tej samej lub
    wyzszej cenie

    pozdr



  • 2. Data: 2008-04-10 22:10:02
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    michal.b pisze:
    > dlatego
    > zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten towar nie jest
    > tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?

    Nie.


    --
    Mithos


  • 3. Data: 2008-04-10 22:31:49
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "michal.b" <m...@w...cc>


    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ftm3kg$376$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > michal.b pisze:
    >> dlatego zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten
    >> towar nie jest tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
    >
    > Nie.

    hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania



  • 4. Data: 2008-04-10 22:33:01
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    michal.b pisze:
    > hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    > opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania

    A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz. Nie ma obowiazku
    kupowania.


    --
    Mithos


  • 5. Data: 2008-04-10 22:37:10
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftm4gm$gu8$1@news.onet.pl michal.b <m...@w...cc>
    pisze:

    >>> dlatego zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten
    >>> towar nie jest tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
    >> Nie.
    > hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    > opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
    To nie kupuj u hołoty, przecież nie musisz.
    Wielu towarów nie możesz rozpakować i oddać jak ci się nie spodobają (np.
    prezerwatywy ;))

    --
    Jotte


  • 6. Data: 2008-04-10 22:47:17
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "michal.b" <m...@w...cc>


    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:ftm4qf$ndf$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:ftm4gm$gu8$1@news.onet.pl michal.b <m...@w...cc>
    > pisze:
    >
    >>>> dlatego zastanawiam sie czy jesli kupie, rozpakuje i sie okaze ze ten
    >>>> towar nie jest tym ktory chce miec - czy moge go oddac ?
    >>> Nie.
    >> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    >> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
    > To nie kupuj u hołoty, przecież nie musisz.

    chetnie bym kupil gdzies indziej, ale przed wizyta w tym sklepiej bylem w
    sklepie firmowy nokii i nie ma na stanie akurat takiego towaru, a
    producent do telefonu za 2k nie dorzuca niestety gratis jakiegos fajnego
    futeralu to pomyslalem ze wlasnie w tym sklepie cos nabede - i akurat maja
    do tego modelu ale zapakowane i w dodatku nie chca pokazac co w srodku -
    jedynie opis i rysunek na opakowaniu pokazuja czego sie mozna spodziewac

    > Wielu towarów nie możesz rozpakować i oddać jak ci się nie spodobają (np.
    > prezerwatywy ;))

    troche nie teges tez przyklad ;-)



  • 7. Data: 2008-04-10 22:49:53
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "michal.b" <m...@w...cc>


    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ftm4lh$2tf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > michal.b pisze:
    >> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    >> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
    >
    > A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz.
    nie widze - towar jest zapakowany w taki sposob ze widac tylko czesc,
    jedynie opis na pudelku i kawalek przezroczystego plastiku informuja ze to
    wlasnie powinno pasowac do tego a nie innego modelu telefonu
    chodzi mi o to aby przed zakupem produkt dotknac, przymierzyc czy bedzie
    pasowac

    > Nie ma obowiazku kupowania.

    oczywiscie ze nie ma
    ale jest potrzeba



  • 8. Data: 2008-04-10 23:05:04
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ftm5dl$iqe$1@news.onet.pl michal.b <m...@w...cc>
    pisze:

    >> To nie kupuj u hołoty, przecież nie musisz.
    > chetnie bym kupil gdzies indziej, ale przed wizyta w tym sklepiej bylem w
    > sklepie firmowy nokii i nie ma na stanie akurat takiego towaru, a
    > producent do telefonu za 2k nie dorzuca niestety gratis jakiegos fajnego
    > futeralu to pomyslalem ze wlasnie w tym sklepie cos nabede - i akurat
    > maja do tego modelu ale zapakowane i w dodatku nie chca pokazac co w
    > srodku - jedynie opis i rysunek na opakowaniu pokazuja czego sie mozna
    > spodziewac
    No to co ja ci poradzę?
    Możliwość sprawdzenie towaru w taki czy inny sposób jest jedną z cech oferty
    sprzedaży.
    Jeśli ci oferta nie odpowiada to z niej nie korzystaj.

    >> Wielu towarów nie możesz rozpakować i oddać jak ci się nie spodobają
    >> (np. prezerwatywy ;))
    > troche nie teges tez przyklad ;-)
    Niby czemu?
    Mnie się podoba.

    --
    Jotte


  • 9. Data: 2008-04-11 05:25:30
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Marcin Boroń <b...@m...tu>

    Agent michal.b nadaje:

    > chodzi mi o to aby przed zakupem produkt dotknac, przymierzyc czy
    > bedzie pasowac

    Jak w cukierni.



  • 10. Data: 2008-04-11 08:09:37
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: <s...@a...pl>

    >> hmm ale przed zakupem nie ma mozliwosci sprawdzenia czy to co w srodku
    >> opakowania jest tym co powinno spelnic moje oczekiwania
    > A jakie to ma znaczenie ? Przeciez widzisz co kupujesz. Nie ma obowiazku
    > kupowania.

    Zgoda. Nie ma obowiazku kupowania. Jednak jeśli sprzedawca zapewni, że
    futerał pasuje, a w rzeczywistości nie pasuje (ważne słowo *nie pasuje*, a
    nie *nie podoba się kupującemu*), jest podstawa do reklamacji. W przypadku
    konsumenta (zakładam, że pytający jest konsumentem) możemy żądać m.in.
    rozwiązania umowy sprzedaży.


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1