  • 1. Data: 2008-04-10 19:06:30
    Temat: urlop bezpłatny a skladki ?
    Od: "puchaty" <m...@g...com>

    chce sie wybrac na urlop bezplatny ;]
    czy w czasie przebywania na urlopie bezplatnym pracodawca oplaca moje
    skladki zdrowotne/spoleczne itp. ??
    z gory dziekuje za odpowiedz ;]

  • 2. Data: 2008-04-10 19:52:31
    Temat: Re: urlop bezpłatny a skladki ?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    puchaty <m...@g...com> napisal:
    > chce sie wybrac na urlop bezplatny ;]
    > czy w czasie przebywania na urlopie bezplatnym pracodawca oplaca moje
    > skladki zdrowotne/spoleczne itp. ??

    Wada: nie placi. Jezeli masz rownolegle wlasna DG, to nagle wlacza ci
    sie cale obciazenie zusowskie.

    Zaleta: nie moze natomiast cie zwolnic w trakcie trwania urlopu bezplatnego.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-04-10 21:26:42
    Od: "puchaty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie cale obciazenie zusowskie.
    >
    > Zaleta: nie moze natomiast cie zwolnic w trakcie trwania urlopu

    Dzialalnosci nie posiadam;)
    czyli w zwiazku z tym na okresie urlopu bezplatnego wynika ze powinienem
    sie zarejestrowac w urzedzie pracy?
    czy dobrze wnioskuje ??;]

  • 4. Data: 2008-04-11 08:02:46
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2008 23:26:42 +0200, puchaty napisał(a):

    > czyli w zwiazku z tym na okresie urlopu bezplatnego wynika ze powinienem
    > sie zarejestrowac w urzedzie pracy?
    > czy dobrze wnioskuje ??;]

    Źle. W UP rejetsrujesz się gdy jesteś bezrotny = chcesz prawcować i
    szukasz pracy.

  • 5. Data: 2008-04-11 09:15:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "puchaty" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dzialalnosci nie posiadam;)
    > czyli w zwiazku z tym na okresie urlopu bezplatnego wynika ze powinienem
    > sie zarejestrowac w urzedzie pracy?
    > czy dobrze wnioskuje ??;]

    Zle wnioskujesz.
    Po uplywie 30 dni od rozpoczecia urlopu bezplatnego tracisz ubezpieczenie
    zdrowotne.
    Jesli nie masz ubezpieczonej zony ani zadnego inneo tytulu do ubezpieczen,
    to masz problem, gdy zachorujesz (lub nie daj Boze wyladujesz w szpitalu).

    Pozdrawiam
    SDD