  • 31. Data: 2006-06-22 08:47:52
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > A jeśli rozmawiamy o przypadku "firma to ja"?

    To i tak najpierw musi być jakaś upadłość/ zamknięcie działalności,
    oddanie cesarzowi, co cesarskie , wypłata pensji itd, a dopiero potem z
    reszty połowa może być żony, reszta to spadek. IMHO.
    Sa tacy, co prowadzą działalność na "domowym" koncie? ( nie mam na
    myśli: ktoś zamówi tłumaczenie i wpłaci kasę; ale prawdziwą działalność
    typu: coś kupuję, coś wytwarzam, potem sprzedaję a wszystko to na
    jednym koncie obok paragonu za ziemniaki i marchewkę.)

    Justyna

  • 32. Data: 2006-06-22 08:50:29
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e7dgrd$t9a$1@inews.gazeta.pl>, krys <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > A wiesz coś o działaniu spółek? I o tym, co się dzieje, kiedy jeden ze
    > wspólników umiera?

    Oj. Albo to Ty wiesz za mało, albo zrobiłaś kompletnie bezpodstawne
    założenie połączone ze skrótem myślowym.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 33. Data: 2006-06-22 09:27:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie "wycieczki osobiste", tylko nie załapałeś.

    Ty do tej pory nie zdołałeś załapać, że rozmawiasz z kobietą.

    > Tłumacząc na prosty język: twoje problemy z postrzeganiem są tylko i
    > wyłącznie twoimi problemami.

    A może jednak wskażesz dokładnie, w którym miejscu zachodzi ta wyższa
    konieczność?

    Nie mierz innych swoją miarą.

    Justyna

  • 34. Data: 2006-06-22 09:30:19
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Oj. Albo to Ty wiesz za mało, albo zrobiłaś kompletnie bezpodstawne
    > założenie połączone ze skrótem myślowym.

    Całkiem możliwe. Wiem jednak, że gdyby w naszej społce zszedł jeden ze
    wspólników, nastąpiłaby kompletna klapa, blokada działalności i ogolny
    haos. Ale zagłębiac mi się w to nie chce, wystarczy mi świadomość, że
    konto firmy to nie to samo co konto osobiste.

    Pozdrawiam
    Justyna

  • 35. Data: 2006-06-22 09:36:57
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e7dlfu$k18$1@inews.gazeta.pl>, krys <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > To i tak najpierw musi być jakaś upadłość/ zamknięcie działalności,
    > oddanie cesarzowi, co cesarskie , wypłata pensji itd, a dopiero potem z
    > reszty połowa może być żony, reszta to spadek. IMHO.

    Dla mnie ta kolejność wcale oczywista nie jest.

    A niby czemu nie? Jakiś zakaz jest?

  • 36. Data: 2006-06-22 09:55:03
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e7dnvi$1lu$1@inews.gazeta.pl>, krys <k...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > haos. Ale zagłębiac mi się w to nie chce, wystarczy mi świadomość, że
    > konto firmy to nie to samo co konto osobiste.

    A może przyda się jeszcze świadomość, że spółka to nie tylko dwuosobowa
    spółka cywilna? ;)

  • 37. Data: 2006-06-22 10:49:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Całkiem możliwe. Wiem jednak, że gdyby w naszej społce zszedł jeden ze
    > wspólników, nastąpiłaby kompletna klapa, blokada działalności i ogolny

    No to macie problem.

    > haos. Ale zagłębiac mi się w to nie chce, wystarczy mi świadomość, że

    Chaos, jeśli już.

  • 38. Data: 2006-06-22 10:55:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > Ty do tej pory nie zdołałeś załapać, że rozmawiasz z kobietą.

    Teraz jest równouprawnienie... W rozmowie staram się nie zwracać uwagi
    na płeć.

    > A może jednak wskażesz dokładnie, w którym miejscu zachodzi ta wyższa
    > konieczność?

    Kiedy 'poświęcone' zostaje 'dobro' w oczywisty sposób mniej warte od
    tego, które się 'ratuje'.

    > "Twoje problemy z postrzeganiem są tylko i wyłącznie twoimi problemami."

    Sama piszesz, że w twojej firemce po ewentualnym zgonie zrobiłby się
    kompletny bajzel - i że inni też powinni z własnej woli chętnie się
    takiej praktycznie gwarantującej upadłość sytuacji poddać.

    > Nie mierz innych swoją miarą.

    Blondie, nie wykręcaj się teraz...

    Nigdzie nie napisałem, że miałem tamtemu człowiekowi coś 'za złe'. Ty
    sobie to uroiłaś i teraz uporczywie się swoich urojeń trzymasz
    potwierdzając jeden z najpaskudniejszych stereotypów o kobietach (jak
    sobie taka coś uroi, to za chiny ludowe zdania nie zmieni i wbrew
    rzeczywistości będzie się upierać przy swoim).

  • 39. Data: 2006-06-22 11:25:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    > Dla mnie ta kolejność wcale oczywista nie jest.

    A dla mnie jest. Ale kłócić się nie bedę.

    > A niby czemu nie? Jakiś zakaz jest?

    Chocby temu, żeby uniknąć głupich pytań pierwszej lepszej kontroli, czy
    ta marchewka przypadkiem nie była wpuszczana w koszty. Zakazu chyba
    nie ma, ale ... Chyba jednak lepiej jest unikać prowokowania głupich
    pytań i szukania odpowiedzi na nie, zamiast normalnie prowadzić
    działalność.

    Justyna

  • 40. Data: 2006-06-22 11:26:38
    Od: krys <k...@p...onet.pl>