  • 1. Data: 2006-06-19 16:19:04
    Temat: Ubezpieczenie - kontynuacja???
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    X posiada samochod i ubezpiecza go od OC od 1995 - 2000r. , w 2000 sprzedaje
    samochod /w tym momencie ma pelne znizki 60%/

    Jego malzonka posiada samochod od 1999 r. - 2005 r. i ubezpiecza OC

    X kupuje samochod w 2005 r. i wybiera sie do agenta ,zeby go ubezpieczyc

    I wlasnie slyszalem ,ze lata 2000 - 2005, w ktorych X nie posiadal samochodu
    nalezy uznac za okres kontunuacji ubezpieczenia z tego wzgledu, ze w tym
    czasie ubezpieczala samochod jego zona. Zatem X naleza sie pelne znizki 60%

    Slyszeliscie o czyms takim ????

  • 2. Data: 2006-06-19 17:10:03
    Temat: Re: Ubezpieczenie - kontynuacja???
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    PZU tak robi, jeśli nie ma rozdzielności majątkowej. Nie wiem jak inne
    firmy.
    PS. Nie ma ubezpieczenia od oc.

    --
    +=======================+
    + omnia mea mecum porto +

  • 3. Data: 2006-06-19 18:57:51
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ajwenhou" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > PZU tak robi, jeśli nie ma rozdzielności majątkowej. Nie wiem jak inne
    > firmy.

    no wlasnie ... a masz pojecie co do podstawy ????

  • 4. Data: 2006-06-19 19:00:14
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > PS. Nie ma ubezpieczenia od oc.

    a w zakresie oc odpowiada Ci ????? :):):):):):):)

  • 5. Data: 2006-06-19 19:50:22
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    Co ma do tego podstawa? Mogliby tego nie stosować i byłoby dobrze. Jakby
    nie liczyli tych lat do zniżek to tez pytałbys o podstawę?

    --
    +=======================+
    + omnia mea mecum porto +

  • 6. Data: 2006-06-19 19:51:44
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    Lookasik spłodził(a):

    > a w zakresie oc odpowiada Ci ????? :):):):):):):)
    Po co kombinować?:) Proste: ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

    --
    +=======================+
    + omnia mea mecum porto +

  • 7. Data: 2006-06-19 20:55:59
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    Lookasik spłodził(a):

    > chodzi mi po prostu o to ,ze jest jest to kwestia sformuowania :)

    Nie mogę się z tym zgodzić. Ubezpieczenie od oc to całkiem co innego niż
    ubezpieczenie oc.
    --
    +=======================+
    + omnia mea mecum porto +

  • 8. Data: 2006-06-19 20:57:12
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

  • 9. Data: 2006-06-19 20:58:23
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Co ma do tego podstawa? Mogliby tego nie stosować i byłoby dobrze. Jakby
    > nie liczyli tych lat do zniżek to tez pytałbys o podstawę?

    a to ... ze, jestem ciekaw czy to wynika z przepisow powszechnie
    obowiazujacych czy tylko wewnetrznych pzu :)... poza tym nawet w samym pzu
    nie wszyscy o tym wiedza

  • 10. Data: 2006-06-19 21:09:15
    Od: ajwenhou <a...@N...gazeta.pl>

    Lookasik spłodził(a):

    > a to ... ze, jestem ciekaw czy to wynika z przepisow powszechnie
    > obowiazujacych czy tylko wewnetrznych pzu :)...

    wewnętrznych - ich dobra wola

    > poza tym nawet w samym pzu nie wszyscy o tym wiedza

    a tego to nie wiem:)

    --
    + omnia mea mecum porto +