  • 1. Data: 2006-06-19 16:06:30
    Temat: ubezpieczenie roweru na wypadek kradziezy
    Od: "Biker" <n...@n...pl>

    Witam,

    Nie wiem czy jest to najwlasciwsza grupa, ale chyba temat najbardziej bliski
    jest prawu.
    Czy orientujecie sie moze czy ktores z polskich towarzystw ubezpieczniowych
    oferuje ubezpieczenie roweru na wypadek kradziezy podczas wyjazdy
    turystycznego (zagranicznego)?
    Nie chodzi mi o kradziez z mieszkania/hotelu ani w razie rozboju, ale np.
    kradziez sprzed sklepu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-19 17:56:35
    Temat: Re: ubezpieczenie roweru na wypadek kradziezy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Biker napisał(a):
    > Nie wiem czy jest to najwlasciwsza grupa, ale chyba temat najbardziej bliski
    > jest prawu.
    Nie jest. Bardziej juz pl.rec.rowery
    TU jest w Polsce skonczona ilosc - zadzwon do kazdego z nich i sie
    dowiedz. A jesli mieszkasz w wiekszym miescie, to przejdz sie do
    pierwszego lepszego brokera ubezpieczeniowego - cos Ci pomoze
    --
    badzio