  • 61. Data: 2006-06-27 08:33:12
    Temat: Re: wdowa z 2 małych dzieci prosi o pomoc
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e7e6hn$a00$1@inews.gazeta.pl>, krys <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Nie, ale co szkodzi się przyczepić takiemu kontrolerowi?

    Im bardziej głupio się przyczepi, tym większa szansa, że nie znajdzie
    prawdziwych błędów.

    > W teorii to wygląda pięknie. W praktyce nieco mniej.

    W praktyce każdy odpowiada za siebie. U mnie dane są tam, gdzie powinny
    być.

    > Ale to OT.

    A owszem :)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 62. Data: 2006-06-29 11:55:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    > Im bardziej głupio się przyczepi, tym większa szansa, że nie znajdzie
    > prawdziwych błędów.

    Wiesz, ja to wiem, ale do tego trzeba miec nerwy jak postronki. I nie
    mieć zawałów w rodzinie. U nas była taka jedna kontrolerka z UKS,
    wymysliła dane z sufitu, udowodniono jej, ze sie myli, ale co z tego -
    po niej spłynęło jak po kaczce, a mój ojciec wącha kwiatki od spodu,
    bo nerwus przejmujący się był.

    > W praktyce każdy odpowiada za siebie. U mnie dane są tam, gdzie
    > powinny być.

    No właśnie. Dlatego ja nikogo nie namawiam do działań na granicach.
    EOT
    Justyna