  • 1. Data: 2006-10-28 09:03:39
    Temat: umowa o tvsat
    Od: "Tea" <t...@e...niedzialat>

    Witam
    Sytuacja wygląda tak: 23-10 podpisałem umowę z telewizją "N". Umowa została
    podpisana na 15 miesięcy. Tego samego dnia skonfigurowana została antena
    satelitarna i zestaw został przygotowany do odbioru. Z winy telewizji "N" do
    dzis nie mam mozliwosci odbioru programów, dodzwonić się do ich hotline'u
    jest piekielnie trudno a jak już się dodzwonie to za każdym razem zbywają
    mnie tekstem "pracujemy nad tym".
    Rozważam teraz rozwiązanie umowy ponieważ uważam, że jest to jakaś parodia.
    Pani w infolini poinformowała mnie, ze w momencie rozwiązania umowy nadal
    będę musiał płacić koszty abonamentu aż do końca trwania umowy (co jest
    troche niedorzeczne bo rezygnuje z usługi a musze za nią płacić przez
    półtora roku?). Rozumiem taką sytuacją gdybym to ja zawinił ale ewidentnie
    wina leży po ich stronie. Jak to więc będzie?
    Czy w sytuacji sporu i zrezygnowania z usługi sprzedawca jest mi zobowiązany
    zwrócić koszty montażu (130zł) i spore koszty dodzwaniania się na infolinię
    (pewnie ze 60zł) ?

    Pozdrawiam
    Tea

  • 2. Data: 2006-10-28 09:13:52
    Temat: Re: umowa o tvsat
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Tea napisał(a):

> [...]
    > półtora roku?). Rozumiem taką sytuacją gdybym to ja zawinił ale ewidentnie
    > wina leży po ich stronie. Jak to więc będzie?

    A co jest napisane na ten temat w umowie, którą podpisałeś?

    --
    Filip.

  • 3. Data: 2006-10-28 14:08:20
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > A co jest napisane na ten temat w umowie, którą podpisałeś?

    W umowie jest napisane jedynie ze zapoznalem sie z regulaminem swiadczenia
    uslug ktory zreszta nie byl dostepny ani w sklepie ani w internecie.

  • 4. Data: 2006-10-28 14:14:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tea" <t...@w...pl> wrote in message

    > W umowie jest napisane jedynie ze zapoznalem sie z regulaminem swiadczenia
    > uslug ktory zreszta nie byl dostepny ani w sklepie ani w internecie.

    To trzeba było nie podpisywać skoro sie nie zapoznałeś.
    A teraz się zapoznaj i napisz co jest napisane w regulaminie.

  • 5. Data: 2006-10-28 14:38:29
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > To trzeba było nie podpisywać skoro sie nie zapoznałeś.
    > A teraz się zapoznaj i napisz co jest napisane w regulaminie.

    Regulaminu nie mam jak obejrzec bo nigdzie go nie ma, ani w sklepie ani w
    necie a na hotline pani mi pomoc nie potrafi.
    Co moze zmienic regulamin? W swietle prawa (z tego co sie orientowalem)
    umowe mogę wypowiedziec momentalnie bez zadnych konsekwencji zgodnie z
    niezgodnością towaru./usługi z umową. Skoro umowa jest podpisana na
    dostarczenie działającgo sygnału TVSAT i dekodera to chyba podpada to pod
    niezgodność z umową?

  • 6. Data: 2006-10-28 15:53:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Tea wrote:
    > Regulaminu nie mam jak obejrzec
    > [...]
    > Skoro umowa jest podpisana na
    > dostarczenie działającgo sygnału TVSAT i dekodera

    Skąd wiesz, że jest, skoro nie znasz regulaminu?

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-10-28 18:01:02
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Skąd wiesz, że jest, skoro nie znasz regulaminu?

    Bo tak mi powiedział sprzedawca. Chyba jest to wiążące prawnie ?

  • 8. Data: 2006-10-28 18:15:11
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Ja zacznę z innej beczki. Napisz może, na czym polega wina TV "N". Może to
    nie oni nie dostarczają sygnału, tylko instalator coś źle zrobił?
    Myślę, że nie kombinuję głupio - uprzedzając komentarze - bo miałem podobny
    problem.
    Ostatecznie wymieniłem dekoder na inny egzemplarz, bez większych problemów.

  • 9. Data: 2006-10-28 18:17:18
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Ostatecznie wymieniłem dekoder na inny egzemplarz, bez większych
    > problemów.

    Informacja od "N" jest taka, ze mają problemy z parowaniem dekoderów i kart
    po ich stronie.
    Czyli wina ewidentnie po ich stronie. U mnie wszystko co nalezy zrobic to
    ustawic antene na hotbird (i tak jest).

  • 10. Data: 2006-10-28 18:18:34
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > A jak mu udowodnisz ze tak ci powiedzial?

    Umowę podpisuje się chyba zakładając dobre intencje obu stron? Nie jestem
    prawnikiem ale chyba coś takiego kiedyś słyszałem. Skoro zakladamy dobre
    intencje obu stron to :
    ja chce miec tvsat i za nią płacić
    sprzedawca chce dostarczac tvsat i pobierac za to oplatę