  • 21. Data: 2006-10-29 16:27:07
    Temat: Re: umowa o tvsat
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

    > Jezeli ktoś narzeka na warunki umowy i regulaminu, których nie czytał, a
    > złożył pod nią podpis to jest dla mnie jojczenie.

    To teraz powiedz mi gieniuszu gdzie ty widzisz moje narzekanie na punkty
    regulaminu? Oczywiste jest, że druga strona nie wywiązała się z umowy.

  • 22. Data: 2006-10-29 17:17:45
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    Użytkownik "Tea" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To teraz powiedz mi gieniuszu gdzie ty widzisz moje narzekanie na punkty
    > regulaminu? Oczywiste jest, że druga strona nie wywiązała się z umowy.
    Cytuję "Pani w infolini poinformowała mnie, ze w momencie rozwiązania umowy
    nadal będę musiał płacić koszty abonamentu aż do końca trwania umowy (co
    jest troche niedorzeczne bo rezygnuje z usługi a musze za nią płacić przez
    półtora roku?)". To jest narzekanie na punkt regulaminu, którego nie znasz.
    Podpisałeś dokument na którym stwierdziłeś, że zgadzasz się na takie
    warunki. Niedorzeczne jest to, że podpisałeś coś z czymś się nie zapoznałeś
    i z czym tak naprawdę się nie zgadzasz.
    Jak już napisałem wcześniej nie jestem pewien czy Twój sposób zawarcia umowy
    jest "umową na odległość", ponieważ tylko w takim przypadku możesz powołać
    się na przytoczony punkt regulaminu. W przeciwnym wypadku pozostaje Ci albo
    zerwanie umowy i płacenie kary (czyli abonamentu z którego nie będziesz
    korzystał), albo składanie reklamacji i próba odzyskania pieniędzy za okres
    nie działania usługi. Narzekałeś, że nie dostałeś regulaminu. Narzekasz na
    ITI.
    Nie pomyśl tylko, że bronię ITI. Uważam, że ten regulamin jest na tyle
    niekorzystny dla abonenta i daje tak małe mozliwości ruchu użytkownikowi, że
    trzymam się od tego z daleka. Tyle, że ja zapoznałem się z warunkami
    regulaminu zanim poleciałem do sklepu wydawać pieniądze...

    Pzdr
    Czabu

    P.S. Ten przytyk z "gieniuszem" to jak rozumiem przejaw Twojej kultury? No
    cóż, pogratulować... MSPANC

  • 23. Data: 2006-10-29 17:59:12
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

> [...]
    > takie warunki. Niedorzeczne jest to, że podpisałeś coś z czymś się nie
    > zapoznałeś i z czym tak naprawdę się nie zgadzasz.

    A teraz zastanów się i przyjmij do wiadomości że kobieta mnie poinformowała
    źle. Okazuje się że mogę umowę zerwać bez konsekwencji bo ITI nie aktywowali
    usługi na czas.
    Umowa została zawarta na odległość ponieważ zawarłem umowę z ITI Neovision
    która nie ma siedziby w sklepie w którym zakupiłem dekoder.

> [...]
    > którego nie będziesz korzystał), albo składanie reklamacji i próba
    > odzyskania pieniędzy za okres nie działania usługi. Narzekałeś, że nie

    A czemu mam nie narzekać na ITI sytuacji w której dają dupy na całej lini?
    Mi zależało na tym żeby mieć TVSat i chciałem im za to płacić. Oni nie
    wywiązali się z umowy i kropka. Dali dupy to na nich narzekam.

    Nazywam rzeczy po imieniu.

  • 24. Data: 2006-10-29 18:19:50
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    > Nazywam rzeczy po imieniu.
    Jasne. Jak nazwiesz więc siebie, skoro podpisujesz zgodę na warunki umowy
    której nie czytałeś?
    Jeśli naprawdę nazywasz rzeczy po imieniu, to cieszę się, że jestem tylko
    "gieniuszem"...

    Jak dla mnie EOT.

    Pzdr
    Czabu

  • 25. Data: 2006-10-29 18:50:43
    Od: "Tea" <t...@w...pl>

> [...]
    > której nie czytałeś?
    > Jeśli naprawdę nazywasz rzeczy po imieniu, to cieszę się, że jestem tylko

    Po pierwsze piszesz od rzeczy a po drugie zaczynasz trolować.

  • 26. Data: 2006-10-30 07:24:09
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 11:43:34 +0100, Tea napisał(a):

    > Może i można ale nie uważasz, że w sytuacji konfliktowej plik pdf znaleziony
    > na prywatnej stronie chyba nie jest zbyt przekonujacym dokumentem? W ogole
    > to cale ITI to jakas pomylka.

    Przecież na oficjalnej stronie "N" tez jest regulamin...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl