  • 31. Data: 2014-01-17 10:47:31
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 10:39:22 +0100 osobnik zwany Agnieszka
    napisał:

    > Pewnie znajdą się tacy prawnicy, którzy będą twierdzić, że swoje
    > odsiedział i nie ma powodu, żeby porządnego obywatela niepokoić jakimś
    > dozorem.

    i będą mieli rację

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-01-17 10:56:17
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    wiadomości news:lbau61$m60$1@node2.news.atman.pl...

    > To idź, wieszaj.

    Teraz nie mogę. A jak dostawał wyrok, byłam niepełnoletnia.

    > Brednie. Prymitywna, brudna demagogia.

    Pogadaj o tych bredniach z psychologami, którzy nad nim pracują/pracowali.
    Skoro wiesz lepiej od nich. Bo ja się przyznaję - nie znam się. Ale jakoś
    bardziej wierzę specjalistom niż pręgierzowiczom.

    > Nieprawda. Wystarczy, że będzie usiłował.

    Co za ulga.

    > Ja się dziwię, że nikt nie próbuje zastosować przepisów o przymusowej
    > hospitalizacji psychiatrycznej.

    O tym też już było. Bo jakby był chory to by nie dostał wyroku, a jak dostał
    to nie jest chory, a zdrowych nie można zamykać w psychiatrykach. Czy jakoś
    tak. No generalnie państwo nie może nic zrobić, żeby obronić normalnych
    ludzi przed takim indywiduum. Nic. Bo mu prawa człowieka nie pozwalają.
    Jednego. Ci, którzy mogą paść jego ofiarą praw nie mają.

    Agnieszka

  • 33. Data: 2014-01-17 10:59:10
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-17 10:47, masti pisze:

    > i będą mieli rację

    Nie będą mieli racji, skoro eksperci medyczni, psychiatrzy, zgodnie
    twierdzą, że istnieje duże prawdopodobieństwo ponownego popełnienia
    podobnego przestępstwa przez Trynkiewicza.

    Ewa

  • 34. Data: 2014-01-17 11:02:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 10:59:10 +0100 osobnik zwany FEniks
    napisał:

    > Nie będą mieli racji, skoro eksperci medyczni, psychiatrzy, zgodnie
    > twierdzą, że istnieje duże prawdopodobieństwo ponownego popełnienia
    > podobnego przestępstwa przez Trynkiewicza.

    będą mieli rację w sensie tego, ze tworzy się incydentalne prawo by to
    umożliwić. Powinno to być pod kontrolą sądową, ale nie po wykonaniu
    wyroku tylko wcześniej. Teraz to jest "po ptokach" i podejrzewam, że
    ustawa może być niekonstytucyjna

  • 35. Data: 2014-01-17 11:02:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    FEniks wrote:

    > Nie będą mieli racji, skoro eksperci medyczni, psychiatrzy, zgodnie
    > twierdzą, że istnieje duże prawdopodobieństwo ponownego popełnienia
    > podobnego przestępstwa przez Trynkiewicza.

    Ale samo prawdopodobieństwo to za mało, żeby po odsiedzeniu wyroku zawracać
    byłemu skazanemu gitarę.

    Mam nadzieję jednak, że jakiś nieznany seryjny samobójca rozwiąże problemy
    tego pana.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 36. Data: 2014-01-17 11:34:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 10:56, Agnieszka pisze:

    > Teraz nie mogę. A jak dostawał wyrok, byłam niepełnoletnia.

    Migasz się.

    > Pogadaj o tych bredniach z psychologami, którzy nad nim
    > pracują/pracowali. Skoro wiesz lepiej od nich. Bo ja się przyznaję - nie
    > znam się. Ale jakoś bardziej wierzę specjalistom niż pręgierzowiczom.

    Hoho, sprawna z ciebie zakłamana kreatura!

    Chyba oczywiste jest, demagogią nazwałem to twoje twierdzenie, że brak
    kary śmierci i wypuszczenie skazanego po odbyciu kary to przyzwolenie na
    zabijanie.

    Pracujesz w marketingu?

    [ciach]

    > O tym też już było. Bo jakby był chory to by nie dostał wyroku, a jak
    > dostał to nie jest chory, a zdrowych nie można zamykać w psychiatrykach.

    Choroba nie musi być stanem permanentnym.

    > Czy jakoś tak. No generalnie państwo nie może nic zrobić, żeby obronić
    > normalnych ludzi przed takim indywiduum. Nic. Bo mu prawa człowieka nie
    > pozwalają. Jednego. Ci, którzy mogą paść jego ofiarą praw nie mają.

    Cóż, taki koszt życia w państwie prawa - żeby np. jakiś kacyk nie mógł
    zbyt łatwo zamknąć cię w więzieniu bo mu odmówiłaś.

  • 37. Data: 2014-01-17 11:35:42
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-01-17 10:26, masti pisze:

    > mówimy o czym innym. Posłowie popełnili błąd w czasie uchwalania amnestii
    > ale to nie jest powód by stanowić prawo incydentalne oparte na jednym czy
    > kilku przypadkach. W świetle prawa Trynkiewicz odsiedział wyrok. kropka.
    > Wsadzanie go teraz do więzienia czy psychiatryka jest ponownym karaniem za
    > to samo przestępstwo.
    >
    > A używanie argumentu "jesteś gotów zaryzykować śmierć Twojego dziecka"
    > jest po prostu bezsensowne sprowadzające dyskusje do poziomu rynsztoka.
    >
    > Co do kary śmierci to największa demokracja świata właśnie dała kolejny
    > argument przeciwko jej stosowaniu:
    8195,.html

    > to jest mord ze szczególnym okrucieństwem. Nic więcej. i to popełniony
    > przez Państwo.

    Tak. To, że on zamordował ze szczególnym okrucieństwem kobietę w ciąży,
    którą wcześniej zgwałcił było złe, ale masti zgadza się przechować na
    nasz koszt takiego skurwysyna karmiąc go i zapewniając mu opiekę
    medyczną w celi z TV do końca jego zasranego życia, a jak jeszcze
    amnestia biedaczka obejmie to demokracja ukaże swoje wspaniałe
    oblicze.Jak ten biedaczek pocierpiał 10 min to żal dupę ściska. No łzy
    mi leciały ciurkiem. W jakim ja lewackim świecie żyję.

  • 38. Data: 2014-01-17 11:39:25
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-01-16 22:01, Liwiusz pisze:
    > Państwo nie zajmuje się zasądzaniem kar.

    to sądy tez sprywatyzowali? ;)

    --
    @foe_pl

  • 39. Data: 2014-01-17 11:40:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 11:35:42 +0100 osobnik zwany
    charwel(Oo)==::: napisał:

> [...]
    > oblicze.Jak ten biedaczek pocierpiał 10 min to żal dupę ściska. No łzy
    > mi leciały ciurkiem. W jakim ja lewackim świecie żyję.

    nie wiem w jakim ty zyjesz. Ja zyję w Państwie, które ma być państwem w
    którym przestrzega się prawa. Ale jak widzę wielu obywateli jest na etapie
    neandertalczyków

  • 40. Data: 2014-01-17 11:44:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 11:40, masti pisze:

    > nie wiem w jakim ty zyjesz. Ja zyję w Państwie, które ma być państwem w
    > którym przestrzega się prawa. Ale jak widzę wielu obywateli jest na etapie
    > neandertalczyków

    Obawiam się, że możesz w ten sposób obrażać Neandertalczyków ;->

    Jedna z teorii ich wyginięcia głosi, że byli zbyt łagodni, więc nasi
    przodkowie ich wyrżnęli.