  • 21. Data: 2014-01-17 06:34:52
    Temat: Re: trynkiewicz wychodzi
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.01.2014 21:25, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 16.01.2014 20:10, Liwiusz pisze:
    > /..../
    >>
    > To nie pierwszy przykład mentalności ogólnej. Jak pokażesz katastrofalne
    > skutki za 2, 5 10, 25 lat to nikogo nie obchodzi.Drugim przykładem są
    > wędzonki.

    I żarówki! I termometry rtęciowe!
    Co prawda jedne z drugimi są w sprzeczności, ale dobro ludzi (hehehe) na
    pierwszy miejscu! :D

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 22. Data: 2014-01-17 09:03:12
    Od: Mariola Sryż <m...@o...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > szkoda slow...

    Cała sytuacja jest przeidiotyczna.

    - po pierwsze - koleś dostał kaesa i powinien, kurwa jego mać, gnić w ziemi
    od prawei trzydziestu lat.
    - po drugie - idiotyczne moratorium, które czerwone kurwy wprowadziły tylko
    po to, żeby ich samych nie można było powiesić
    - po trzecie - jak można kaesa zamienić na 25 lat? Przecież to kurwa chore w
    chuj.
    - po czwarte - skoro odsiedział to, co mu debile dały, jakim kurwa prawem
    będą go nadal pozbawiać wolności?
    - po piąte - oczywiście, że nie należy dziada wypuszczać. Należy wykonać
    wyrok sprzed prawie trzydziestu lat. Co oczywiste, tak sie nie stanie,
    należy zatem po prostu odstąpić od jakichkolwiek czynności - wypuścić gnoja
    i poinformować w mediach, gdzie pojechał, rodziny ofiar zajmą się resztą.
    - po szóśte - po tym, jak już go zajebią, pojmać i skazać na dożywocie
    rodziców wszystkich jego ofiar. W wypadku siedmiu osób tak profilaktycznie,
    bo przecież każdy z nich mógł zaciukać Trynkiewicza.

    --
    Mariola

  • 23. Data: 2014-01-17 09:33:41
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > dopasowuję się do Twojego poziomu, zwolenniku mordów
    Sam napisałeś, że ustawa jest głupia.
    Trynkiewicz sam przyznał, że terapia nic nie dała i znów może zabić.
    JA WIEM, że może tam być przedszkole ale jesteś gotów zaryzykować śmierć
    Twojego dziecka jeżeli spotka się z Trynkiewiczem?
    Wracamy do dyskusji o zasadności kary śmierci i to jest argument żeby ją
    przywrócić.
    Oczywiście dożywocie również powinno być uwzględnione w KK.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 24. Data: 2014-01-17 10:10:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 09:33, Bartłomiej Kacprzak pisze:

> [...]
    > Twojego dziecka jeżeli spotka się z Trynkiewiczem?
    > Wracamy do dyskusji o zasadności kary śmierci i to jest argument żeby ją

    Nie, to nie jest argument. Izolacja - owszem. Ale kara śmierci jest zbyt
    nieodwracalna. Takiej pomyłki sądowej nie da się nawet częściowo naprawić.

    Trynkiewicz to przypadek bardzo wyjątkowy i nie ma sensu pozwalać na
    legalne zabijanie z premedytacją ludzi z powodu poniekąd błędu
    statystycznego.

    > Oczywiście dożywocie również powinno być uwzględnione w KK.

    Tu mogę się zgodzić.

  • 25. Data: 2014-01-17 10:20:09
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    wiadomości news:lbas2e$383$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie, to nie jest argument. Izolacja - owszem. Ale kara śmierci jest zbyt
    > nieodwracalna. Takiej pomyłki sądowej nie da się nawet częściowo naprawić.

    Teraz już się nie da naprawić. Trzeba było go powiesić zaraz jak dostał
    wyrok.

    > Trynkiewicz to przypadek bardzo wyjątkowy i nie ma sensu pozwalać na
    > legalne zabijanie z premedytacją ludzi z powodu poniekąd błędu
    > statystycznego.

    Tego "błędu statystycznego" boją się w tej chwili tysiące rodziców młodych
    chłopców. A wypuszczenie Trynkiewicza to poniekąd "przyzwolenie na legalne
    zabijanie z premedytacją". Bo przecież wszyscy mówią, że zabije. A prawnicy
    do tego dodają, że dopiero jak zabije to można zareagować. Czyli w świetle
    prawa - niech zabije, to będziemy mogli ze spokojnym sumieniem go znowu
    zamknąć.

    Agnieszka

  • 26. Data: 2014-01-17 10:26:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 09:33:41 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

> [...]
    > śmierci i to jest argument żeby ją przywrócić.
    > Oczywiście dożywocie również powinno być uwzględnione w KK.

    mówimy o czym innym. Posłowie popełnili błąd w czasie uchwalania amnestii
    ale to nie jest powód by stanowić prawo incydentalne oparte na jednym czy
    kilku przypadkach. W świetle prawa Trynkiewicz odsiedział wyrok. kropka.
    Wsadzanie go teraz do więzienia czy psychiatryka jest ponownym karaniem za
    to samo przestępstwo.

    A używanie argumentu "jesteś gotów zaryzykować śmierć Twojego dziecka"
    jest po prostu bezsensowne sprowadzające dyskusje do poziomu rynsztoka.

    Co do kary śmierci to największa demokracja świata właśnie dała kolejny
    argument przeciwko jej stosowaniu:
    8195,.html

    to jest mord ze szczególnym okrucieństwem. Nic więcej. i to popełniony
    przez Państwo.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2014-01-17 10:33:46
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-17 10:20, Agnieszka pisze:

> [...]
    > zabije to można zareagować. Czyli w świetle prawa - niech zabije, to
    > będziemy mogli ze spokojnym sumieniem go znowu zamknąć.

    Sytuacja jest patowa, ale skoro już zaistniała i jako taka jest
    wyjątkowa, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Trynkiewicza dozorować
    całodobowo (są takie możliwości prawne). Na takie koszty chyba nasze
    państwo stać, zwłaszcza że chodzi o pojedynczy przypadek (a nawet 2)?
    Zmiana prawa pod kątem pojedynczego przypadku jest równie niebezpiecznym
    w perspektywie działaniem, co ówczesna zamiana kar śmierci na 25 lat
    więzienia.

    Ewa

  • 28. Data: 2014-01-17 10:39:22
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > Sytuacja jest patowa, ale skoro już zaistniała i jako taka jest wyjątkowa,
    > to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Trynkiewicza dozorować całodobowo
    > (są takie możliwości prawne).

    Pewnie znajdą się tacy prawnicy, którzy będą twierdzić, że swoje odsiedział
    i nie ma powodu, żeby porządnego obywatela niepokoić jakimś dozorem.

    Agnieszka

  • 29. Data: 2014-01-17 10:46:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 10:20, Agnieszka pisze:

    > Teraz już się nie da naprawić. Trzeba było go powiesić zaraz jak dostał
    > wyrok.

    To idź, wieszaj.

    > Tego "błędu statystycznego" boją się w tej chwili tysiące rodziców
    > młodych chłopców. A wypuszczenie Trynkiewicza to poniekąd "przyzwolenie
    > na legalne zabijanie z premedytacją". Bo przecież wszyscy mówią, że

    Brednie. Prymitywna, brudna demagogia.

    > zabije. A prawnicy do tego dodają, że dopiero jak zabije to można
    > zareagować.

    Nieprawda. Wystarczy, że będzie usiłował.

    > Czyli w świetle prawa - niech zabije, to będziemy mogli ze
    > spokojnym sumieniem go znowu zamknąć.

    Ja się dziwię, że nikt nie próbuje zastosować przepisów o przymusowej
    hospitalizacji psychiatrycznej.

  • 30. Data: 2014-01-17 10:47:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.01.2014 10:39, Agnieszka pisze:

    > Pewnie znajdą się tacy prawnicy, którzy będą twierdzić, że swoje
    > odsiedział i nie ma powodu, żeby porządnego obywatela niepokoić jakimś
    > dozorem.

    Powód jest.